درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال







اهداى پوست به موزه، پس از مرگ!

«جئوف آستلینگ» معلم بازنشسته استرالیایى است که تمام بدنش را خالکوبى کرده و قصد دارد، پس از مرگش پوست بدن خود را به موزه ملى استرالیا اهدا کند.



به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز به نقل از فرانس پرس ، «جئوف آستلینگ» ۶۵ ساله و اهل استرالیا یک معلم بازنشسته است که طى ۱۵ سال بدن خود را خالکوبى کرده و مایل است پس از مرگش پوست بدن خود را به موزه ملى استرالیا در «کانبرا» اهدا کند. این در حالیست که این مرد از نوک سر تا نوک پایش را خالکوبى کرده و موضوع خالکوبى روى بدنش نیز «گل هاى بومى» استرالیا است.
این مرد در گفتگو با رسانه هاى دولتى استرالیا یادآور شد: من با این کار، یک اقدام یگانه و منحصر به فرد انجام دادم و از این که تصمیم گرفتم پس از مرگم، پوست بدن خود را به موزه ملى استرالیا اهدا کنم، بسیار خوشحالم، چرا که مى دانم با خالکوبى گل هاى بومى استرالیا بر روى پوست بدنم، نام و شکل این گل ها را براى ابد زنده نگاه داشته ام. 



شنبه 24 فروردين 1392برچسب:جالب,اهدای پوست به موزه,اخبار جالب,, :: 11:41 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

30 مطلب جالب ، عجیب و خواندني



1) يک سوسک حمام مي‌تواند 9 روز بدون سر زندگي کند تا اينکه از گرسنگي بميرد.
2) يک کوروکوديل نمي‌تواند زبانش را بيرون در بياورد.
4) حلزون مي‌تواند 3 سال بخوابد.
5) به طور ميانگين مردم از عنکبوت بيشتر مي‌ترسند تا از مرگ!
6)‌ اگر جمعيت چين به شکل يک صف از مقابل شما راه بروند، اين صف به خاطر سرعت توليد مثل هيچ‌وقت تمام نخواهد شد.
7) خطوط هوايي آمريکا با کم کردن فقط يک زيتون از سالاد هر مسافر در سال 1987 توانست 40000$ صرفه‌جويي کند.
8) ملت آمريکا بطور ميانگين روزانه 73000 متر مربع پيتزا مي‌خورند.
9) چشم‌هاي شترمرغ از مغزش بزرگتر است.
10)‌ بچه‌ها بدون کشکک زانو متولد ميشوند. کشکک‌ها در سن 2 تا 6 سالگي ظاهر مي‌شوند.
11) کوبيدن سر به ديوار 150 کالري در ساعت مصرف مي‌کند.
12) پروانه‌ها با پاهايشان مي‌چشند.
13) گربه‌‌ها مي‌توانند بيش از يکصد صدا با حنجره خود توليد کنند در حاليکه سگ‌ها کمتر از 10 تا!
14) ادرار گربه زير نور سياه مي‌درخشد.
15) تعداد چيني‌هايي که انگليسي بلدند، از تعداد آمريکايي‌هايي که انگليسي بلدند، بيشتر است!!
16) دوئل کردن در پاراگوئه آزاد است به شرطي که طرفين خون خود را بر گردن بگيرند.
17) فيل‌ها تنها حيواناتي هستند که نمي‌توانند بپرند.
18)‌ هر بار که يک تمبر را ميليسيد 10/1 کالري انرژي مصرف مي‌کنيد.
19) فورييه 1865 تنها زماني بود که ماه کامل نشد.
20) کوتاهترين جمله کامل در زبان انگليسي I am است.
21) اگر عروسک باربي را زنده تصور کنيد سايزش 33-23-39 و قدش 2 متر و 15 سانتي‌متر خواهد بود با گردني 2 برابر بلندتر از يک انسان نرمال.
22) تمام خرسهاي قطبي، چپ دست هستند.
23) اگر يک ماهي قرمز را در يک اتاق تاريک قرار دهيد، کم کم رنگش سفيد مي‌شود.
24) اگر به صورت مداوم 8 سال و 7 ماه و 6 روز فرياد بزنيد، انرژي صوتي لازم براي گرم کردن يک فنجان قهوه را توليد کرده‌ايد.
25) در مصر باستان افراد روحاني تمام موهاي بدن خود را مي‌کندند حتي ابروها و موژه‌ها.
26) کوتاه‌ترين جنگ در تاريخ در سال 1896 بين زانزيبار و انگلستان رخ داد که 38 دقيقه طول کشيد.
27) در 4000 سال گذشته هيچ حيوان جديدي رام نشده است.
28) هيچ‌وقت نميتواني با چشمان باز عطسه کني.
29) تعداد انسان‌هايي که به وسيله خر کشته مي‌شوند، از انسان‌هايي که در سانحه هوايي مي‌ميرند بيشتر است.
30) چشم‌هاي ما از بدو تولد همين اندازه بوده‌اند، اما رشد دماغ و گوش ما هيچ‌وقت متوقف نمي‌شوند 



شنبه 24 فروردين 1392برچسب:30 مطلب جالب و جذاب و واقعی,اخبار جذاب و عجیب,جالب ترین ها, :: 11:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

دوستان و عزیزان با خبر شدم که در تعدادی از روستاهای بوشهر زلزله 6.1 ریشتری آمده و حدود 40 کشته و 1000 مجروح داده و800خانه ویران شده خیلی ناراحت شدم و حقیقتش گریه ام گرفت 

من میخوام به بوشهر برم و برای کمک به مردم اونجا کمکهای مردمی را از زاهدان ببرم 

میدونم که توی بوشهر 3 روز عذای عمومی اعلام شده و به نظر من میشد در ایران این عذای عمومی اعلام بشه تا همه مردم بتونن همدردی کنند.

من همین جا از همه دوستان و ایرانیان خواهشمند هستم تا میتونند از نظر مالی و وسایل اولیه به مردم بوشهر کمک  کنند تا خانواده های داغ دیده و آنهایی که آواره شدند هیچ غم و غصه ای نداشته باشند.

و اگر میتونید به محل حادثه برید و اگر نه با کمکهایتون درد آنها را کم کنید

راستی در زاهدان حدودا اطراف دروازه خاش مکانی زده شده برای کمک شما مردم زاهدان و استان

اگر فردی خواست وسیله ای رو جداگانه بفرسته با من تماس بگیره تا بهش بگم من خودم با جمعیت هلال اهمر هستم و با اونا میرم.

با تشکر و سپاس

09156409040 



پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:, :: 5:45 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

 با سلام خدمت همه دوستان من از همه عذر خواهی میکنم بابت این مدت طولانی که نبودم من مسافرت خارج از کشور بودم و اونقدر خوش گذشت که اصلا وقت این که بخوام به وبلاگم سر بزنم نشد و برای همین از همه عذر خواهی میکنم امیدوارم عذر خواهی من را قبول کنید

با تشکر و سپاس



پنج شنبه 22 فروردين 1392برچسب:خودم, :: 5:23 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه


پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه



این پست بخاطر سر و صدای بی جای لنگی ها  می باشد . . . 

۴ بار بردیم اینقدر شلوغ نکردیم . . .

از تقدیر سرنوشت غمگین نباش

چه بسا سگهایی که بر روی اجساد شیرها رقصیدن ،

شادی کردند و خود را بزرگ پنداشتند ،

ولی نمیدانستند شیر ، شیر میماند و

سگ همان سگ . . .

جاوید باد استقلال همیشه قهرمان . . .










 
پس از نیمکت نشینی در بازی مقابل کلمبیا / هافبک استقلال مقابل آرژانتین هم به میدان نرفت

هافبک ملی پوش اهل بولیوی تیم استقلال در بازی تیم کشورش مقابل آرژانتین هم فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد.

به گزارش اوج نیوز،در این بازی که بامداد روز چهارشنبه در بولیوی برگزار شد،ویسنته آرزه کاماچو روی نیمکت تیم کشورش نشسته بود.

آرزه در بازی روز شنبه تیمش با کلمیبا هم روی نیمکت بود و راهی به میدان پیدا نکرد.

دیدار بولیوی و آرژانتین با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.

آرزه قرار است پنجشنبه به ایران مراجعت کند.


 برهاني: بازي در آزادي نکته مثبت ماست
آرش برهاني در مورد شرايط استقلال گفت: 2 روز است که تمرينات‌مان را آغاز کرديم و خودمان را براي ديدار روز شنبه مقابل سپاهان در مرحله نيمه نهايي جام حذفي آماده مي‌کنيم. شرايط خوبي داريم و آماده اين مسابقه هستيم.

به گزارش فارس، وي افزود: بازي بسيار سختي است و پيروزي در آن اهميت زيادي دارد. در ديدارهاي حذفي کوچکترين اشتباه غير قابل جبران است. نکته مثبت اين بازي براي ما ميزباني در ورزشگاه آزادي است و اميدوارم هواداران در اين مسابقه به خوبي ما را مورد حمايت قرار دهند تا با کمک آنها بتوانيم به فينال جام حذفي راه پيدا کنيم.


 قلعه‌نويي:تنها دغدغه فشردگي مسابقات است
امير قلعه‌نويي ضمن عرض تبريک به تمامي ايراني‌ها به مناسبت آغاز سال جديد در مورد شرايط استقلال گفت: شرايط استقلال بد نيست. از چهارم فروردين تمرينات‌مان را بدون حضور 4 بازيکن که در اردوي تيم ملي به سر مي‌برند آغاز کرديم.

وي افزود: تنها دغدغه ما فشردگي مسابقات است که مخصوصا سپاهان و استقلال را به دليل داشتن ملي‌پوشان زياد و حضور در سه جبهه اذيت مي‌کند. اين مسئله هم به گذشته بازمي‌گردد که ليگ را بي جهت تعطيل مي‌کرديم و اکنون از اين موضوع متضرر مي‌شويم. رقباي آسيايي‌مان بيشترين استفاده را از اين فشردگي ليگ ما مي‌برند. به هرحال قانونمند هستيم و از تصميمات مسئولان سازمان ليگ تمکين مي‌کنيم.

به نقل از فارس، سرمربي استقلال در مورد شناختش از تيم سپاهان خاطرنشان کرد: ابتدا جا دارد به خانواده مهندس رجايي تسليت بگويم. آقاي رجايي زماني که در سپاهان حضور داشتند مديرعامل کارخانه بودند و واقعا از خبر درگذشت ايشان ناراحت شدم. او انسان بزرگ و شريفي بود و يکي از مديران نمونه فوتبال ما بود. جامعه صنعت و ورزش از فوت ايشان متضرر مي‌شود و مديران ما مي‌توانند از عملکرد آقاي رجايي به عنوان يک مديرعامل حرفه‌اي الگوبرداري کنند.

وي افزود: به دليل حضور دو ساله‌ام در سپاهان شناخت خوبي از اين تيم دارم. مقابل سپاهان کار سختي در پيش داريم و بازيهاي استقلال مقابل اين تيم هميشه زيبا و تماشاگرپسند بوده است. آنها هم مثل هر تيمي نقاط قوت و ضعف دارند. قدرت سپاهان در خط هافبک است که بازيکنان خوبي مثل نويدکيا و ابراهيمي در آن پست حضور دارند. اميدواريم بازي زيبايي را مشاهده کنيم.

قلعه‌نويي تاکيد کرد: تنها نگراني ما مشکل کوچکي است که خسرو حيدري پيدا کرده و اميدواريم او با سلامت کامل از اردوي تيم ملي به استقلال بازگردد و ما را در اين مسابقه کمک کند. با توجه به اينکه مقابل سپاهان ميزبان هستيم اميدواريم هواداران در اين ديدار مثل بازي مقابل العين به ورزشگاه بيايند و تيم ما را در کسب موفقيت کمک کنند. اين بازي اهميت زيادي دارد چراکه با پيروزي در آن به فينال جام حذفي راه پيدا مي‌کنيم.

تيم‌هاي استقلال و سپاهان در چارچوب مرحله نيمه نهايي جام حذفي روز شنبه 10 فروردين ماه در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر مي‌روند.


 ماجدي:عمران‌زاده مي‌تواند در تمرينات‌شرکت کند
ميرشاد ماجدي افزود: البته کميته انضباطي باشگاه استقلال درخصوص رفتار عمران زاده وارد عمل شده است و اين بازيکن بايد در اين کميته پاسخگوي رفتار خود باشد و هر رايي که صادر کند، اجرا خواهد شد.

به گزارش ايرنا، وي ادامه داد: در خصوص عمران زاده با اميرقلعه نويي صحبت کرده ايم و با توجه به عذرخواهي اين بازيکن از رفتار خود، سرمربي تيم استقلال فقط با حضور عمران زاده در تمرين موافقت کرده است.

اميرقلعه نويي سرمربي تيم استقلال در ديدار 23 اسفند ماه اين تيم مقابل العين امارات در هفته دوم ليگ قهرمانان باشگاه آسيا و 2 دقيقه مانده به پايان اين بازي، حنيف عمران زاده مدافع تيمش را که درحال گرم کردن بود فراخواند تا به بازي بفرستد که با مخالفت اين بازيکن مواجه شد و در ادامه قلعه نويي با ناراحتي از اين بازيکن خواست به رختکن برود.

پس ازاين مسابقه، حنيف عمران زاده ازحضور در تمرين هاي تيم استقلال تا اطلاع ثانوي منع شد.

سرپرست تيم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد:تمرين هاي اين تيم پس از تعطيلات نوروز،از ديروز (يکشنبه) از سرگرفته شد و آبي پوشان ساعت 17 امروز نيز تمرين خود را در کمپ زنده ياد ناصر حجازي پيگيري مي کنند.

ماجدي تصريح کرد:باتوجه به ديدارهاي حساس پيش رو، تمام بازيکنان تيم استقلال که در کشور مان حضور دارند بايد در تمرين شرکت کنند و هيچ عذري از آنان پذيرفته نيست.

تيم فوتبال استقلال تهران روز دهم فروردين ماه در مرحله نيمه نهايي جام حذفي باشگاه هاي ايران در ورزشگاه آزادي تهران پذيراي تيم فولاد مبارکه اصفهان است.


  استقلال با 13 بازیکن در سال 92 استارت زد/ حضور موسوی در تمرین با وساطت
به گزارش خبرگزاری فارس، در این تمرین که از ساعت 17 آغاز شد 13 بازیکن غایب بودند. پژمان منتظری، مجتبی جباری، خسرو حیدری و جواد نکونام به دلیل حضور در اردوی تیم ملی، حسن اشجاری به دلیل تصادف در بندر انزلی، کیانوش رحمتی، عباس محمدرضایی، فرهاد مجیدی، فرزاد حاتمی و امیر حسین صادقی هم به دلایل نامعلوم غایب بودند.

2 بازیکن خارجی این تیم در مرخصی به سر می‌برند.

* پیش از آغاز تمرین هنگامی که بازیکنان قصد گرم کردن داشتند، قلعه نویی اجازه تمرین به ایمان موسوی، مهاجم این تیم نداد و او به رختکن رفت، اما پس از چند دقیقه بازگشت و با ستار همدانی صحبت‌هایی را انجام داد.

مربیان استقلال نیز با قلعه نویی صحبت کردند که به وی اجازه حضور بدهد و همین اتفاق نیز افتاد و موسوی با سایر بازیکنان تمرین کرد.

ماجرا از این قرار بود که موسوی پس از بازی استقلال و نفت علیه کادر فنی صحبت‌هایی کرده بود. او گفته بود من شرایط خوبی دارم و اگر مردم بدانند به چه دلیل بازی نمی‌کنم، آقایان رسوا خواهند شد.

*کادر فنی استقلال پیش از آغاز تمرین سراغ حسن اشجاری را می‌گرفتند.

* بازیکنان ابتدا به گرم کردن پرداختند و پس از آن در چند آیتم به بازی آقا وسط پرداختند.

*حدود 80 تماشاگر با وجود تعطیلات سال نو تمرین را نظاره گر بودند.

*زمان تمرین امروز با بازی این تیم مقابل سپاهان همزمان بود.

*محمد هوتن قلعه نویی پسر سرمربی استقلال هم در تمرین حضور داشت.

* آرش برهانی و میثم بائو زیر نظر دکتر حاج قاسم، مربی بدنساز این تیم تمرین کردند.

*قلعه نویی برای دقایقی با دکتر ستوده یکی از اعضای کادر پزشکی و کریم بوستانی و مجید صالح مربیان استقلال صحبت کرد.

* پورحیدری و شاهرخ بیانی با حضور در کمپ تمرین را از نزدیک تماشا کردند.

*بازیکنان پیش از آغاز تمرین با یکدیگر خوش و بش کردند و سال نو را به هم تبریک گفتند.

* تماشاگران حاضر در تمرین امیر قلعه نویی را تشویق کردند و با بازیکنان هم عکس یادگاری گرفتند. آنها همچنین سراغ فرهاد مجیدی را می‌گرفتند.

*امیر قلعه نویی به هنگام مشاهده هوادار خردسالی که معلول بود به سمت وی رفت و او را در آغوش گرفت.

* مهدی رحمتی، دروازه‌بان این تیم تمرین هم ابتدا با سایر بازیکنان به بازی آقا وسط پرداخت.

* در مرحله آخر تمرین بازیکنان در 2 گروه به بازی فوتبال پرداختند که رحمتی به عنوان مهاجم ظاهر شد.
 
خطر مرگ از بیخ گوش مدافع استقلال گذشت/9 بخیه روی سر اشجاری

خطر مرگ از بیخ گوش مدافع تیم استقلال گذشت.
به گزارش اوج نیوز،در روز سه شنبه اتفاق عجیبی برای حسن اشجاری رخ داد که باعث شد کار او در چهارشنبه سوری به بیمارستان بکشد.

وی که دوشنبه شب پس از بازی استقلال مقابل نفت تهران،به رشت رفته بود،روز سه شنبه برای انجام کار یک کار بانکی به خودپرداز مراجعه کرد و وقتی پس از انجام کارش،به سمت اتومبیل خود حرکت کرد،یک موتورسوار در جهت مخالف به او برخورد کرد.
اینچنین اشجاری به زمین افتاد و سرش به گارد ریل کنار خیابان برخورد کرد.
حاضران در محل و فرد موتورسوار بلافاصله اشجاری را به بیمارستان منتقل کردند و سر او 9 بخیه خورد.
مدافع استقلال پس از حضور در منزلش دچار حالت سرگیجه شدید شد و به همین دلیل بار دیگر به بیمارستان مراجعه کرد.

او درباره وضعیت خود اظهار داشت:در حال حاضر درد زیادی از ناحیه سر دارم و حالم تعریفی ندارد.سرم گیج می رود و احساس سنگینی هم می کنم.پزشکان گفتند که اگر سانتی متری پایین تر این اتفاق افتاده بود،الان حلوایم را خورده بودید.

اشجاری تاکید کرد:با این وجود راضی ام به رضای خدا.حتما تقدیری بوده است.دکتر نوروزی،پزشک استقلال قرار است به رشت بیاید تا من را زیر نظر بگیرد.تا حضور او صبر می کنم اما درد دارم و امیدوارم شرایط مطلوب جسمی را پیدا کنم.

   پیام نوروزی مدیرعامل استقلال: امید دارم در پایان سال 92 هم کام هواداران شیرین باشد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی_ورزشی استقلال ایران در پیامی حلول سال 92 را به پیشگاه ملت شریف ایران تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال،متن پیام دکتر فتح الله زاده به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللیل والنهار، یا محول الحول والاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال

ای دگرگون کننده دلها و دیده‌ها، ای تدبیر کننده روز و شب، ای گرداننده سال‌ها، دل‌ها و حال‌ها، حال ما را به بهترین حال‌ها تبدیل فرما.

زمان را بنگر،صحنه ها را نظاره کن،فصل نو شدن سرانجام آمد.عید آمد،خدایا سپاس.

سال 91 ،آنچه در عرصه ورزش این مرز و بوم سپری شد،روزهای شیرینی بود که خاطرات طلایی را در ذهن مردم عزیزمان ثبت کرد.

از میدان پر اضطراب المپیک و سپس پارالمپیک که با تلاش و همت دلیران خاطره ساز شد تا رفتار متین و زیبنده بانوان ورزش ایران که انعکاس وسیعی در سرتاسر جهان داشت.

اینک در آغاز سال 92 به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش،امید این دارم که مسیر موفقیت مستدام باشد.

در سال 91،تک تک اعضا باشگاه استقلال تلاش کردند تا موجبات شادی طرفداران آبی را در سرتاسر جهان فراهم آورند.اینک در سایه این تلاش ،قدردان الطاف الهی هستیم که استقلال سال را با صدرنشینی در لیگ برتر،لیگ قهرمانان آسیا و حضور در مرحله نیمه پایانی جام حذفی کشور به پایان رساند.

سال 92،اما بلاشک سال بسیار حساسی برای مجموعه خواهد بود و امید دارم هواداران میلیونی استقلال،در پایان سال 92 هم به نیکی از اتفاقات این سال یاد کنند و کامشان شیرین باشد.

اینجانب از تلاش‌ همکاران عزیزم در بخش‌های مختلف باشگاه ،از مدیران همیشه همراه،کادر فنی مجرب،بازیکنان با غیرت و متعصب و پرسنل زحمتکش باشگاه تقدیر و تشکر می‌کنم.

یاد آنان که در سال 91 در کنارمان بودند و امروز نیستند به خیر.

از خداوند منان روزگاری نیک برای مردم ایران آرزو می‌کنم .با آرزوی بهروزی برای ملت شریف ایران و آرزوی سلامت و سربلندی رهبر معظم انقلاب اسلامی.

علی فتح الله زاده

   چرا مردم به جباری و رحمتی می توپند/ استقلال تیمی دولتی که پول ندارد!
این حال استقلال است در شب عید. تیم مساوی کرده. اعصاب ها داغون است. از پول خبری نیست. امیر حسین صادقی خراب است. این قدر خراب که خیلی زود آسیب می بیند. او خودش را لایق دعوت به اردوی تیم ملی می دانسته اما کروش نگاهی به این بازیکن نداشته. هاشم بیک زاده هم که روی نیمکت است خود را سزاوار دعوت به تیم ملی می دیده ولی کروش سمت چپش را با پولادی و حاج صفی بسته است. بیک زاده که این روزها یار صمیمی جواد نکونام در استقلال است اما خود را با 4 بازی خوب لایق حضور در تیم ملی می دیده و برای همین این قدر خراب است که بنشیند روی نیمکت.
تیم بازی با نفت را با مساوی تمام کرده و حال همه گرفته است. پول که نیست ، مسئولین هم نیستند. سرمربی شاکی است و بازیکنان از او شاکی تر. غر غر ها از توی زمین شروع شده و غیر از جمعیت روی سکوها حتی بازیکنان استقلال هم به فلاح زاده گلر نفت برای وقت تلف کردن اعتراض می کنند. از رحمتی گرفته تا مجتبی جباری که بعد از بازی می گوید:« کروش حق داشت. این قدر خودشان را روی زمین می اندازند که می شود رفت قهوه خانه چای خورد و برگشت!»
او میدان دار است. باشگاه اگرچه پول قراردادش را داده اما مشکل پاسپورتش را حل نکردند تا شروع کند به انتقاد. می گوید وقتی پولی نمی دهند نمی توانند هم بگویند چرا به تمرین نیامدی. برای همین هم هست که او پس از 3 روز غیبت در نیمه دوم می رود توی زمین و بازی می کند. او به شدت از فتح الله زاده می نالد و به مدیر تیم یادآوری می کند:« کارمان شده برای هم پول کارت به کارت کنیم. بروید ببینید گلرهای مان در کمپ در چه وضعیتی و کجا زندگی می کنند. اسم این تیم استقلال است.» حرف های او را با شدت بیشتری رحمتی هم تکرار می کند. دو کاپیتان استقلال تصمیم گرفتند به نمایندگی از بازیکنان این حرف ها را بزنند. به عکس این دو اما فرهاد مجیدی ساکش را می اندازد روی دوشش و خیلی آهسته از میان خبرنگاران می گذرد و به خانه می رود. مثل همیشه او هیچ وقت وارد این حواشی نمی شود. قلعه نویی هم در کنفرانس گریزی به این بی پولی ها می زند اما می گوید حرمت هواداران نمی گذارد او تیم را تعطیل کند.
از فتح الله زاده خبری نیست. او که تمام پول های اسپانسر را گرفته و توزیع کرده البته پول را به نسبت اسم بازیکنان تقسیم کرده. مثلا رحمتی ، نکونام ، قلعه نویی ، برهانی ، مجیدی ، صادقی ، منتظری ، حیدری و جباری ارقام دریافتی شان خیلی بیشتر از دیگرانی است که تعدادی شان حتی 10 درصد هم نگرفتند ولی آنها هم چک برگشتی دارند. کارمندان باشگاه و کادر خدماتی هم 3 یا 4 ماهی می شود که پولی نگرفتند. استقلال تا به حال و اینجای فصل 10 میلیاردی را هزینه کرده و پرداخته است . البته خسارت های زیادی هم دیده مثل پرونده توسی ، ردی ، بازیکن صربی که فقط تمرین کرد و رفت و رینالدویی که معلوم نشد 100 هزار دلارش کجا و به حساب کدام صراف واریز شده و رفته پی کارش.
از این ده میلیارد اما فقط دو میلیاردش سهم وزارتخانه بوده است . خبری از پول نیست. صدرنشین در بی پولی روزگار می گذراند و بازیکنانش شب عید عصبانی هستند. آنها از پول شان می گویند و هوادار البته این را بر نمی تابد. حتی 50 درصد قرارداد یک ستاره فوتبال یعنی 50 سال حقوق یک کارگر یا کارمند ساده که نام تیم را فریاد می کند. به همین دلیل است که نظرات مردم در سایت های مختلف علیه جباری یا رحمتی شده . بازیکنان و تیمی که توانسته در 10 هفته بی پولی مطلق ، هنوز صدرنشینی را حفظ کند. اتفاقی که ادامه این مسیر شاید سرنوشتش را تغییر دهد. همه حالا در مضان اتهام هستند برای گماهی که گردن شان نیست. استقلال نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا ، تیمی که مالکیتی دولتی دارد ، تنها 2 میلیارد گرفته و حالا هوادارانش باید غصه دار شوند. چیزی که حق شان نیست.


  قلعه‌نویی: شب عیدی یک پاکت به بازیکنان می دادند/ نمی توانیم تمرینات را تعطیل کنیم
سرمربی تیم استقلال گفت: باید صبر کنیم تا ببینیم چه زمانی مشکلات مالی حل می شود.

به گزارش اوج نیوز، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی یک بر یک برابر نفت تهران در نشست خبری اظهار داشت: پیشاپیش نوروز باستانی را به همه ایرانیان تبریک می‌گویم و انشالله سال و عید خوبی در کنار خانواده داشته باشند. بازی با کیفیت نبود بازیکنان ما خسته هستند و فشردگی سه چهار روزه مسابقات را داشتند.

آن زمان که باید، بازی‌ها برگزار نشد اکنون سه روز یک بار بازی برگزار می‌شود. تاج زحمت می‌کشد اما زمانی به خاطر تیم ملی بازی‌ها برگزار نشد.

وی در مورد وضعیت مالی استقلال گفت: شرایط خوب مالی نداریم و شرمنده برخی همکارانم و بازیکنان هستم. 4 هفته دیگر از لیگ مانده است و باید جلو برویم تا به اهداف‌مان برسیم. در بازی رحمتی زمین نخورد و فقط 8 دقیقه آخر بازی روی دروازه استقلال بود و با یک بدشانسی هم توپ وارد دروازه ما شد. سه موقعیت گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران یکسال زحمت کشیدند و همه شما با این شرایط کار کردید و سختی کشیدید.

قلعه‌نویی در مورد اینکه تداوم این وضعیت چطور خواهد شد، گفت: به نظر شما چه کار باید بکنیم؟ بخواهیم تمرین را تعطیل کنیم بی احترامی به پیراهن و هواداران استقلال است و باید جلو برویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد حداقل امروز می‌آمدند و شب عید یک پاکت به بازیکنان می‌دادند تا آنها دغدغه نداشته باشند.

سرمربی استقلال در مورد درگیری بائو و منتظری گفت: درگیری بوده اگر بگویم نبوده دروغ است سر میز ناهار بوده است. زود تمام شد و همدیگر را بوسیدند.

قلعه‌نویی در مورد نبود عمران زاده گفت: شما کارگران ذوب آهن را دیدید که ماهی یک میلیون تومان در آن درجه حرارت می‌گرفتند عمران زاده هم روزی یک میلیون تومان می‌گیرید. خودتان قضاوت کنید. بائو و منتظری هم درگیر شدند اما اگر اینها می‌خواستند به استقلال بی احترامی کنند با آنها هم برخورد می‌کردم. شنیدم عمران‌زاده عذرخواهی کرده است. من مطبوعات را نمی‌خوانم اما شنیدم همه گفته‌اند که او مقصر بوده است. برخی هم به دنبال روزنامه‌های حاشیه‌ساز هستند. زمان من یک جهان فوتبال بود و یک لارودی روزی که العین را بردیم برخی روزنامه‌ها روی جلدشان دنبال موضوع حنیف بودند ما هم باید اینطور باشیم.

در حالیکه باید به دنبال خوشحالی مردم به خاطر پیروزی باشند. نگرش رسانه‌ها وقتی اینگونه است ما هم باید اینگونه باشیم. بازیکن بازی نمی‌کند هزار تا مسئله پیش می‌آید اما بازی کند همه چیز خوب است.

وی تصریح کرد: ساموئل 14 بازی نیمکت نشین بود اما بعد آمد و در ترکیب ثابت بازی کرد. تورس هم 4 دقیقه بازی کرد و همستیرینگش پاره شد. فوتبالیست‌های ما بازی نکنند فکر و ذکرشان جایی دیگر است. جایی که من هستم اینجور حرف‌ها معنی نمی‌دهد چون این تیم استقلال است.
 



پنج شنبه 8 فروردين 1392برچسب:استقلال,خبر از استقلال,چه خبر از استقلال,اتفاقات باشگاه استقلال,, :: 3:9 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

سلام سلام

باز هم سال جدید و مطالب جدید از دوستان 

به همه دوستان سال 1392 رو تبریگ میگم و انشا الله سال خوب و خوشی داشته باشید و همیشه موفق باشید و در ضمن به آرزوهاتون برسید و یادتون نره وبلاگاتون رو به روز کنید با تشکر و سپاس

امید 



چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:عید, :: 9:21 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

بهار ثانیه ثانیه می اید…
و اینجا کسی هست که به اندازه شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد…

...............................

نون و پنیر و سبزی میبوسمت بلرزی نون پنیر و گندم یادت تو قلبه مردم نون و پنیر و فندق لبت همیشه خندون نون و پنیر و رامک! جیگر عیدت مبارک.

...........................

به علت نبودن چرت و پرت از هم اکنون سال نو را به شما تبریک عرض مینماییم

................................

و بر آمد بهاری دیگر
مست و زیبا و فریبا ، چون دوست
سبدی پیدا کن ،
پر کن از سوسن و سنبل که نکوست
همره باد بهاری بفرست :
پیک نوروزی و شادی بر دوست!

......................
هرروزتان نوروز، نوروزتان پیروز، پسوردتان مرموز، آپدیتتان هرروز، ماشینتان لکسوز، لکسوزتان کم سوز، ناهارتان قارپوز، سیگارتان بر پوز، غمهایتان ریفیوز

...............
کاش میتونستم ماهی قرمز تنگ شیشه ای دلت باشم تاسال تحویل تونگام کنی ومن توتنگ شادی کنم؛اون وقت سال تحویلم رو به هیچکی تحویل نمیدم!
.....................................

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌ چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو،
روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به
همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!

........................
پیشاپیش ( ‘ ; ‘ ) می بوسمت (‘; ‘ ) یکی این ور ( ‘ ;’) یکی اون ور یادت باشه اولین روبوسی عیدو من کردم…پیشاپیش سال نومبارک.

........................
ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها
ای تدبیر کننده روز و شب
ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر
حال مارا به بهترین حال دگرگون کن
سال نو مبارک
.............
ماه من چهره برافروز که آمد شب عید / عید بر چهره چون ماه تو می باید دید / نوبت سال کهن با غم دیرینه گذشت / سال نو با طرب و غلغله شوق دمید

........................................

بهار ثانیه ثانیه می آید ….
و اما اینجا کسی هست که به اندازه تمام شکوفه های بهاری برایتان آرزوهای خوب دارد ….
سال نو مبارک

...............................
خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جاى دارند؛ آنان شایسته محبتند و یادشان مایه ى آرامش جان، در این لحظه هاى پایانى سال عزت و غرور شان التیام و اعتلا و سلامت و شاد بدارشان.
پیشاپیش سال نو مبارک

.....................................
سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمستی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
نوروز مبارک…
..............................

با آرزوی ۱۲ ماه شناخت صحیح ۵۲ هفته معرفت آسمانی ۳۶۵ روز صداقت ۸۷۶۰ ساعت مهربانی ۵۲۵۰۰ دقیقه توکل به خدا ۳۱۰۵۰۰۰ ثانیه غرق در لذت بخش ترین عشق هستی…
 سال نو مبارک
................

پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از ان شما نیست.

.....................................
دلت آبى تر از دریا عزیزم / به کامت گردش دنیا عزیزم الهى همیشه چون گل بخندى / بهارانت خوش و زیبا عزیزم
سال نو مبارک
.................................
باز کن پنجره را
که بهاران آمد
که شکفته گل سرخ
به گلستان آمد
سال نو مبارک

.......................................
خداوندا ! در این آخرین روزهای سال دل من و دوستانم را چنان در جویبار زلال رحمتت شستشو ده که هر کجا تردیدی هست ایمان، هر کجا زخمی هست مرهم، هر کجا نومیدی هست امید و هر کجا نفرتی هست عشق، جای آنرا فرا گیرد
پیشاپیش سال نو مبارک
 



چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:پیامک سال 92,اس ام اس نوروزی,عید 92,, :: 11:50 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

بـنام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین
به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یادبود . . .
نوروز مبارک

……………

دو قدم مانده به خندیدن برگ
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ
چشم در چشم بهاری دیگر
تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان
یک سبد عاطفه دارم
همه ارزانی تان . . .
عید نوروز بر شما مبارک
.
………………

تذکر جدی به عیدی بگیران
عیدی خود را در جیب خود نگه دارید !
ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن ، اما هیچ وقت ندیدمشون ! با خانوادمون درگیرم !

……………

از خانه به خانه،
و قلب به قلب،
از یک مکان به مکان دیگر.
گرمی و لذت
نوروز،
برای ما نزدیک به یکدیگر بودن را به ارمغان میاورد
سال نو مبارک

……………………

شب را
در می نوردم
و ز تاریکی گریزی ندارم
می دانم روشنایی در راه است
و فانوس عالم گونت
روشنی مهتاب
به تن دارد
نوروز مبارک

………………

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطرههای باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی

………………

شیشه عطر بهار، لب دیوار شکست و همه جا پر شد از بوی خدا. همه جا آیت اوست
نوروزتان مبارک

……………

مزیت مجرد بودن اینکه شب عید به خاطر بی پولی ، شرمنده زن و بچه ات نمی شی !

……………

دل را از پیله ی قهرش بیرون خواهم کشید
واژه ها را از خواب فراموشی بیدار خواهم کرد
دسته گلی از یاس و باران برایت خواهم چید
نقش لبخندرا بر چهره ی زیبایت خواهم پاشید
تا برایت پیام شادباشی بنویسم

…………………

نوروز پیامبر مهر است که مرا وامی دارد تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم.
مهربانم سال نو مبارک

………………

برای تو تمام صلح ، لذت و عشق این فصل رو آرزو میکنم . تغییر فصل رو بهت تبریک میگم
سال نو مبارک

…………………

هدیه سال نو میتونه خیلی چیزا باشه
میتونه چیز خاصی هم نباشه!
برای تو هر اسباب بازی جدیدی میتونه لذت آور باشه
و برای من دیدن تو!

……………

نوروز هیچ عیدی برایم ارزشمند تر از حضورتو نیست.

………………

موی زمین سبز گشت،حین سپــر انداخت بحر
باد صبا باره اش تاخت به هر کوی و شهر
باد مبـــارک تـــورا ســال نو و سالها
وفـــق مــرادت رود گــردش ایام و دهر . . .





اس ام اس ادبی و رسمی تبریک عید نوروز



پیام نوروز این است

دوست داشته باشید و زندگی کنید ، زمان همیشه از ان شما نیست . . .

.

.

.

متن عاشقانه تبریک عید نوروز ۹۲

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است

اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد

پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . .

.

.

.

متن اداری

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد

رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت

را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای شماعزیزان مسئلت مینماییم

.

.

.

متن ادبی

سال نو می شود ، زمین نفسی دوباره می کشد

برگ ها به رنگ در می آیند و گل ها لبخند می زند

و پرنده های خسته بر می گردند و دراین رویش سبز دوباره…من…تو…ما…

کجا ایستاده اییم.سهم ما چیست؟

نقش ما چیست؟…پیوند ما در دوباره شدن با کیست؟

زمین سلامت می کنیم و ابرها درودتان باد و

چون همیشه امیدوار وسال نومبارک

.

.

.

متن زیبا و دوستانه تبریک عید ۹۲

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند

یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم

که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد

یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم

چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باش

.

.

.

عمری با حسرت و انده زیستن نه برای خود فایده ای دارد و نه برای دیگران باید

اوج گرفت تا بتوانیم آن چه را که آموخته ایم با دیگران نیز قسمت کنیم . . .

.

.

.

لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید

رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن

روزهایت رنگارنگ

سال ۱۳۹۲ مبارک . . .

.

.

.

اس ام اس زیبا و دوستانه تبریک عید ۹۲

درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی

اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم . . .

.

.

.

متن زیبا و دوستانه

جشن است که نوروز به پا خاسته است ،شادی و سعادت جهان ان تو باد

از هر دو جهان فقط تو را می خواهم . . .

.

.

.

متن دوستانه و زیبا

نوروز پاسداشت عشقهای کوچکی است که زنده مانده اند

و روز تعظیم در برابر عشق های بزرگی که عظمت را کوچک می دانند

پس به تو در نوروز سلام می کنم که بزرگترین عشق این کوچکی . . .

.

.

.

نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند

که باور کنیم قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . .

.

.

.

در این نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم . . .

.

.

.

متن فانتزی و دوستانه تبریک عید نوروز ۹۲

نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست

اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد . . .

.

.

.

متن تبریک عشقولانه و فانتزی

نوروز پیام آور مهر است که مرا وا می دارد

تنها به خاطر تو دوست داشتن را یاد بگیرم . . .

.

.

.

نوروز شعر بی غلطی است که پایان رویاهای ناتمام را تفسیر می کند . . .

.

.

.

متن دوستانه و محترمانه

زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند

نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست پس نوروز بر تو فرخنده باد . . .

.

.

.

با تو از خاطره ها سرشارم. جشن نوروز تو را کم دارم

سال تحویل دلم می گیرد با تو تا اخر خط بیدارم . . .

.

.

.

باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند

از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی . . .

.

.

.

چه افسانه ی زیبایی… زیباتر از واقعیت ..

راستی مگر هر شخصی احساس نمیکند

که نخستین روز بهار گویی نخستین روز آفرینش است؟

نوروز ۹۲ مبارک

.

.

.

متن ادبی و شعر

باز عالم و آدم و پوسیده گان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار میروند

تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند

و آنگه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود

طرب انگیز نو روز و جشن شگوفه ها را بر گذار می نمایند . . .

.

.

.

و باز گرمای ملایم و فرحبخش روز های آفتابی بهار در باغ و راغ و کشتزار ها به سبزه و گلها

و درختان بشارت میدهد تا از خواب سنگین زمستان بیدار شوند و روح تازه بخود گیرند

و آنگاه این نوای جانبخش را ساز بدارند . . .

.

.

.

متن کارت پستال تبریک عید نوروز ۹۲

و باز نسیم گوارای گیسوان مشک بوی بته های گلاب را با آهنگ موزون تکان میدهد

تا با لالهء خوش عذار و نرگس و ریحان و گل های دشتی همزمان جوانه زنند

و ترانه عشق را به گوش عشاق برسانند و آنگاه در چمنها و دشت و دمن طوفان برپا کنند . . .

.

.

.

متون زیبا و جدید کارت پستال تبریک عید

و باز هوای شاداب به عشرتگاه باغ و لاله زار ها راه میگشاید و گلهای سرخ و زرد

و نیلوفری را که در سبزه زار ها می رویند نوازش میدهد و آنگاه پربار چمن را

به نظاره می نشیندو همین که در مرغزاران حریر پوش به میزبانی مردان پاکدل دشت می شتابد نالهء

نی را می شنود و وظیفه دار این پیام میگردد . . .

.

.

.

رونق عهـــد شبابست دگــر بوستان را / میرسد مـــژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمـن بـاز رسی / خدمت ما برسان سرو گل ریحـــان را

.

.

.

دوبیتی تبریک عید ۹۲

ای نو بهار خنـــدان از لامکان رسیـــــدی / چیزی به یار مانی از یـــار ما چه دیـــدی

خندان و تازه رویی سر سبز و مکشبویی / همرنگ یار مایی یا رنگ از او خریــدی

.

.

.

پیامک زیبای تبریک نوروز ۱۳۹۲

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید

جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد

.

.

.

متن اداری تبریک عید ۹۲

بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد سال نو مبارک

.

.

.

متن دوستانه و اداری

با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،

برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد

سالی دیگر گذشت روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد

.

.

.

متن اداری نوروز ۱۳۹۲

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون

کننده حالی به حالی دیگر حال مارا به بهترین حال دگرگون کن سال نو مبارک

.

.

.

متن اداری و رسمی مخصوص عید نوروز ۹۲

مثل لحظه ای که باغ, در ترنم ترانه شکوفا میشود, غرق در شکوفه میشود روزگارتان بهـار

لحظه هایتان پر از شکوفـه باد. سال نـو مبارک

.

.

.

متن اداری

بنگر به رستاخیز طبیعت که چه زیباست

و هر سال ستاخیزی دیگر را تجربه می کنیم و چه زیباتر رستاخیز انسان در این عصر آهن وتباهی

.

.

.

متن تبریک عید نوروز ۹۲ برای دوستان وبلاگی

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد

لطفا اصرار نفرمایید!

عید شما مبارک

.

.

.

متن دوستانه

سال نو و بهاری نو را، فرصتی نو برای تازه شدن و بازنگریستن بر چگونه زیستن میبینم

برای وجود نازنینت در این فرصت نو شوری نو برای ساختن و بهتر زیستن آرزو میکنم.

امیدوارم همیشه سلامت و سرزنده و مهربان و روشن بین باقی بمانی

.

.

.

متن تبریک سال نو برای پدر و مادر

عید نوروز را به

گلهای یاس بهشت آرزوهایم ،پدر و مادر عزیزم

که عطرشان پایدار ومهرشان ستودنی است

تبریک می گویم

.

.

.

متن اداری و مودبانه تبریک سال ۹۲

با سلام-در آستانه فرا رسیدن “عید نوروز باستانی” و طمطراق پیک بهاران و آغاز سال نو تبریک

و تهنیت صمیمانه را تقدیم شما و خانواده محترمتان داشته و در پرتو الطاف بیکران خداوندی

، سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندیم.

.

.

.

متن دوستانه تبریک سال نو

شاید خداوند صحرا را آفرید تا با دیدن نخل لبخند بزنیم .پیشاپیش

سال نو مبارک.با یک دنیا آرزوی بهترین.

.

.

.

متن اداری و دوستانه

عطر نرگس، رقص باد. نغمه شوق پرستوهای شاد.خلوت گرم کبوتران

مست.نرم نرمک میرسد اینک بهار.خوش به حال روزگار

سال نو مبارک



خداوندا ، نمیدانم چه تقدیری مرا فرموده ای اما

برای دوستان من عطا فرما :

هزار و سیصد امید

هزار و سیصد و نود بهروزی

هزار و سیصد و نود و دو لبخند زیبا

سال نو بر شما و خانواده محترمتان مبارک باد

.

.

.

روز اول سال آدم به آدم میرسه ، اما اس ام اس به آدم نمیرسه !

سال ۱۳۹۲ بر شما مبارک

.

.

.

عید است ولی بدون او غم داریم / عاشق شده ایم و عشق را کم داریم

ای کاش که این عید ظهورش برسد / اینگونه هزار عید با هم داریم

اللهم عجل لولیک الفرج

سال نو مبارک

.

.

.

امیدوارم عید با بوسه هایش

بهار با گلهایش و سال نو با امیدهایش بر تو ای عزیزترین مبارک باشد . . .

.

.

.



فرخنده باد بر همگان مقدم بهار / نوروز ، جاودانه ترین جشن روزگار

نوروز مبارک

.

.

.

برآمد باد صبح و بوی نوروز / به کام دوستان و بخت پیروز

مبارک بادت این سال وهمه سال / مبارک بادت این روز و همه روز

نوروزتان پیروز

.

.

.

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها

ای تدبیر کننده روز و شب

ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر

حال مارا به بهترین حال دگرگون کن

سال نو مبارک

.

.

.

دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم

ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم!

سال نو مبارک

.

.

.

لحظه ای که سال تحویل می شه ، تنها لحظه ایه که بی منت به من لبخند می زنی

کاش هر ثانیه برای من سال تحویل باشه تا لبخند همیشه مهمون لبهات بمونه

سال نو مبارک

.

.

.

سال ۹۱ با تمام ادعاهاش رفیق نیمه راه از آب در اومد امیدوارم

سال ۹۲ مثل اجدادش نارفیق نباشه و با ظهور آقا رفاقت خودش رو ابدی کنه . . .

به امید ظهور آقا ، سال نو مبارک

.

.

.

سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند

و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند

و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند

عید نوروز مبارک

.

.

.

آمد بهار و گل رخ من در سفر هنوز / خندید و ابر چشم من از گریه تر هنوز

آمد درخت گل به بر امّا چه فایده؟ / کان سرو گلعزار نیامد به بر هنوز

اللهم عجّل لولیک الفرج

.

.

.

نوروز این رفاقت را نگاهبانی می کند که باور کنیم

قلبهامان جای حضور دوستانمان هستند . . .

نوروز ۱۳۹۲ بر شما مبارک

.

.

.

چند سال و چند عید باید از عمر تو بگذره تا آدم بشی !؟

یک سال از عمرت گذشت، ولی باز تو همونی که بودی !

فرشته دوست داشتنی بهار مبارک !

.

.

.

ساقیا آمدن عید مبارک بادت

امسال که آمدی به خانه ما ، عیدی نرود از یادت !

سال نو و نوروز باستانی مبارک

.

.

.

ضمن تبریک سال جدید باید خدمت شما عرض کنم که

بنده امسال قصد ازدواج ندارم ، لطفا سبزه ها را

به نیت یکی دیگه گره بزنید !

.

.

.

دی شد و بهمن گذشت فصل بهاران رسید / جلوهء گلشن به باغ همچو نگاران رسیـد

بهار ۹۲ مبارک

.

.

.

زندگی وزن نگاهی است که در خاطر ما می ماند

نوروز جشن نکوداشت نگاه تو ست

پس نوروز بر تو فرخنده باد . . .

.

.

.

سلام میشه ازت خواهش کنم سال تحویل بیای خونمون ؟

آخه سبزه خوشگل تر از تو پیدا نکردم !

.

.

.

ورود به این عید سعید باستانی بنا به دلایل فنی برای شما مسدود می باشد .

لطفا اصرار نفرمایید!

عید شما مبارک

.

.

.

اگه جای عمو نوروز بودی چی واسم کادو میآوردی !؟

.

.

.

هر روزتان نوروز، نوروزتان پیروز، نوروزتان امروز، امروزتان دیروز

دیروزتان پیروز، پیروزتان هر روز، اسگول شدی امروز!

.

.

.

چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو

روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به

همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمون»!

.

.

.

جشن فـــرخنده فـــرودیـن است / روز بازار گـــل و نسرین است . . .

نوروز فرخنده باد . . .

.

.

.

فروردین است و روز فـرودین / شادی و طرب را کنـد تلقیـن

ای دو لب تو چو مـی مرا ده / کان باشـد رسم روز فـــرودیـن

با آرزوی بهترین بهار برای شما

.

.

.

عید نوروز را به گلهای یاس بهشت آرزوهایم ،پدر و مادر عزیزم

که عطرشان پایدار ومهرشان ستودنی است

تبریک می گویم، سال نو مبارک

.

.

.

گلها همه با اذن تو برخواسته اند / از بهر ظهور تو خود آراسته اند

مردم همه در لحظه تحویل ، بی شک / اول فرج تو را از خدا خواسته اند . . .

نوروز ۹۲ مبارک ، به امید ظهور صاحب الزمان

.

.

.

بـیامد شاهد شیرین نوروز / بنازم سفره ای هفت سین نوروز

زچشم ابر نیسا نی دراین فصـل / بریزد اشـک مشک آگین نوروز . . .

.

.

.

امیدوارم تو سال جدید موتور آرزو هات پنچر نشه !

عید ۹۲ مبارک

.

.

.

بـهاران فیض دیگر دارد امسال / هوایش مشک و عنبردارد امسال

عـــــروس قله ای پا میر و بابا / بدامن لعل و گوهر دارد امسال . . .

.

.

.

خودت گفتی وعده در بهار است / بهار آمد دلم در انتظار است
بهار هر کسی عید است و نوروز / بهار عاشقان دیدار یار است . . .

.
.
.

چهار دعای برتر لحظه تحویل سال / اول دعا برای ظهور آن بی مثال

دوم تمام ملت بی ضرر و بی ملال / سوم رسیدن ما به قله های کمال

چهارم تمام جیب ها پر از پول ، اما حلال . . .

.

.

.

عید حقیقی را کسانی درک میکنند که با یک چشم بر گذشته بگریند

و با چشم دیگر به آینده لبخند بزنند . . .

.

.

.

خداوندا تقدیر دوستان را در سال آینده به گونه ای قرار بده که در پایان سال

از گذشته خود افسوس نخورند . . .

.

.

.

آنان که هر روز تدارک اردوی آسمانی میبینند ، پر شکوهترین اوقات فراغت را دارند

پرشکوه ترین تعطیلات نصیبتان باد . . .

.

.

.

سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، و سرور

که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . .

.

.

.

عید واقعی از آن کسی است که آخر سالش را جشن بگیرد نه اول سال را

.

.

.

خواستم برات سبزه عید بفرستم گفتم شاید طاقت نیاری و تا عید بخوریش !!!

.

.

.

میخوام هفت سین عید رو با یاد تو بچینم

سبزه را با یاد روی سبزه ات

سمنو به یاد شیرینی لبخندت

سایه دانه به رنگ چشم هایت

سرکه با یاد ترشی مهربانیت

سیب با یاد تردیه گونه هایت

سکه با یاد درخشش قلبت

سیر با یاد تندی کلامت

با همه خوبی ها و بدی ها یت دوستت دارم . . .

.

.

.

بهار بهترین بهانه برای زیستن

آغاز بهترین بهانه و آغاز بهار بر شما مبارک . . .

.

.

.

میدونم اگه بگم سال نو مبارک حالت از شنیدن این جمله کلیشه ای بهم میخوره

پس سال نو مبارک !!!

.

.

.

امروز ۲ نفر آدرس و شماره تلفنت رو ازم خواستن منم بهشون دادم

یکیشون خوشبختی و اون یکی سعادت

سال ۹۲ میان سراغت !

.

.

.

سلام ، نزدیک عیده ، توی خونه تکونی دلت ما رو بیرون نکنی با معرفت !

.

.

.

عاقبت زمستون رفت و رو سیاهیش برای ما موند !

امضاء حاجی فیروز !!!

.

.

.

دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم

هر روزتان نوروز . . .

.

.

.

تو عید میوه ها گرون میشه ، قدر خودتو بدون گلابی !!!

.

.

.

باز کن پنجره را ، که بهاران آمد / که شکفته گل سرخ ، به گلستان آمد

سال نو مبارک . . .

.

.

.

بهار با گلهایش ، و سال نو با امید هایش

این عید با امیدهایش بر تو ای عزیز ترینم مبارک . . .

.

.

.

یادت باشه : تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه !

بازم ۱سال کار و خستگی!

(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

 



سایه حق
سلام عشق
سعادت روح
سلامت تن
سرمست ی بهار
سکوت دعا
سرور جاودانه
این است هفت سین آریایی
نوروز مبارک

...................................................

مثل ماهی زنده
مثل سبزه زیبا
مثل سمنو شیرین
مثل سنبل خوشبو
مثل سیب خوش رنگ
و مثل سکه با ارزش باشید
سال نو مبارک

............

سلامتی
سعادت
سیادت
سرور
سروری
سبزی
سرزندگی
هفت سین سفره زندگیتان باشد
نوروز مبارک

.......

آرزوی ۱۲ ماه شادی ۵۲ هفته خنده ۳۶۵ روز سلامتی ۸۷۶۰ساعت عشق ۵۲۵۶۰۰دقیقه برکت ۳۱۵۳۰۰ثانیه دوستی
سال نو پیشاپیش مبارک

.................

 



چهار شنبه 30 اسفند 1391برچسب:پیام تبریک عید,اس ام اس عید,عید 92,متن عیدی,, :: 11:42 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

دوستان و عزیزان من در شهر زاهدان زندگی میکنم و بعضی دوستان میخواستن بدونن من کجا زندگی میکنم و کارم چی هست و چه میکنم 

من کارم کارهای کامپیوتری هستش و آموزش کامپیوتر و اینترنت و نرم افزار و سخت افزار  و ....

برای کودکان و بزرگسالان 

انجام امور اداری و مالی شرکت ها و غیره....

و ماشینم دست راننده است و سرویس مدارس و کارهای مربوطه را انجام میدم

ووووووو

 

 



دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:خودم, :: 11:41 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

اولا با عرض پوزش که دیر نتیجه بازی استقلال رو اعلام میکنم

استقلال با 2 گل ساموئل و مجیدی تیم العین امارات را در ایران برد تا با 4 امتیاز در صدر جدول بیاستد و هفته بعد بازیها در روز 14 فروردین 92 ساعت 22  به وقت ایران به مساف الهلال عربستان بره به امید پیروزی استقلال

در ضمن سپاهان هم بازی رو 3 بر 1 واگذار کرد و تراکتور هم در قطر 3 بر 3 به تساوی رسید . 



دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 11:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

اولا با عرض پوزش که دیر نتیجه بازی استقلال رو اعلام میکنم

استقلال با 2 گل ساموئل و مجیدی تیم العین امارات را در ایران برد تا با 4 امتیاز در صدر جدول بیاستد و هفته بعد بازیها در روز 14 فروردین 92 ساعت 22  به وقت ایران به مساف الهلال عربستان بره به امید پیروزی استقلال

در ضمن سپاهان هم بازی رو 3 بر 1 واگذار کرد و تراکتور هم در قطر 3 بر 3 به تساوی رسید . 



دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 11:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

صعود تیم والیبال شهرداری زاهدان را به مسابقات لیگ برتر والیبال کشور تبریک میگویم و انشائ الله آغازی باشد به پیشرفت ورزش در استان سیستان و بلوچستان   

الهی آمین 



دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:والیبال,زاهدان,, :: 11:35 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

راستی قهرمانی تیم پتروشیمی بندر امام را در مسابقات بسکتبال لیگ برتر تبریک میگم. 



دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:بسکتبال, :: 11:20 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

سلام سلام 

بازی لیگ برتر امروز ادامه یافت و استقلال در مقابل نفت تهران به مساوی رسید و با توجه به برد 3 بر 1 سپاهان در برابر تراکتور در صدر جدول باقی ماند ولی اختلافش به یک امتیاز کاهش یافت و بازی هفته 32 این تیم با سپاهان حساس شد و تراکتور تقریبا از کورس قهرمانی عقب افتاد  



دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:لیگ برتر,فوتبال,استقلال,هفته 30 لیگ برتر ایران,, :: 11:16 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

بازی امشب منچستر و چلسی به تساوی 2 بر 2 رسید تا بازی در شهر لندن تکرار شود.

بارسلونا دیشب بازی خود را با برد پشت سر گذاشت تا با روحیه مناسب به دیدار آث میلان بره

آث میلان هم حریف خود را با 4 گل برد.

مسی دیشب در 17 بازی پشت سر هم در لالیگا گل زد تا رکوردی جدید بجا بزاره 

احتمال پیوستن گواردیولا به آث میلان ولی گواردیولا هنوز به بارسلونا مشاوره میده که این باعث ناراحتی مسئولین آث میلان شده است.

 



دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:بارسلونا,رئال,منچستر ,چلسی,گواردیولا,آث میلان, :: 1:1 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

دوستان و عزیزان من در شهر زاهدان زندگی میکنم و بعضی میخواستن بدونن من کجا هستم 

من کارم کارهای کامپیوتری هستم و آموزش کامپیوتر و اینترنت و نرم افزار و سخت افزار  و ....

برای کودکان و بزرگسالان 

انجام امور اداری و مالی شرکت ها و غیره....

و ماشینم دست راننده است و سرویس مدارس و کارهای مربوطه را انجام میدم

ووووووو

 



جمعه 18 اسفند 1391برچسب:, :: 11:2 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

 سلام  سلام   سلامی به تمام استقلالی های با غیرت و با مرام

دمتون گرم که آمدین تا تراکتوریها کم بیارن و تو ورزشگاه نفس نکشن  و با اینکه داور به نامردی آرش رو اخراج کرد ولی خوشا به غیرت صادقی و منتظری و همودی و بیگ زاده و عمران زاده و از همه مهمتر بهترین دروازه بان آسیا سید مهدی رحمتی که با افتخار میگم دوستت دارم و میخوامت

خوب امروز استقلال با اینکه در دقیقه 40 با اخراج آرش برهانی 10 نفره شد ولی بهترین خط دفاع لیگ نذاشت تا تیم تراکتور گل بزنه و بازی با تک گل نکونام در نیمه اول به پیروزی رسید.در ضمن در دقیقه حدودا 20 حیدری مسدوم شد و نکونام بجای او آمد.

خلاصه ای ول ای ول استقلال 



جمعه 18 اسفند 1391برچسب:استقلال,لیگ برتر,استقلال و تراکتور,, :: 9:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

در جام حذفی یک بازی انجام شد و تیم پیروزی با تک گل نوری در وقت های اضافی بازی برابر ذوب آهن به پیروزی رسید تا حریف داماش در مرحله نیمه نهایی شود.

من هم از برد تیم پیروزی خوشحال شدم  چون جام حذفی در این مرحله حساس میشه و استقلالم که سپاهان رو ببره منتظر برنده بازی پیروزی میشه که انشاالله پیروزی باشه تا یک بازی زیبا رو ببینیم  البته با برد قاطع استقلال    100% 



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:جام حذفی,استقلال,پیروزی,, :: 11:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه