درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال




بازیهای لیک برتر این هفته انجام شد  و پرسپولیس برد و ششم شد و استقلال مساوی کرد و سپاهان و تراکتور هم بردند تا فاصله امتیاز تراکتور به یک امتیاز و سپاهان به 3 امتیاز با استقلال کاهش بیابد و استقلال خطر را احساس کند.

حال حساسیت به اوج رسیده و استقلال جمعه باید با تراکتور بازی کند  که بازی سختی دارد در آزادی و مشکلتر اینه که بعد از این بازی سخت چهارشنبه باید در جام باشگگاههای آسیا بازی کند.

آرزوی موفقیت برای استقلال دارم 



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:استقلال,لیگ برتر,, :: 11:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

با سلام و خسته نباشید به همه شما دوستان عزیز من معذرت میخوام که این چند روز نبودم آخه از مساوی بازی استقلال و باخت بارسلونا و دیشبم با باخت منچستر اینقدر اعصابم خورد بوده که واقعا توان نشستن پشت کامپیوتر رو نداشتم و نمیتونستم که بنویسم و واسه همین از همه معذرت میخوام

 



چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 10:56 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه


قبض برق 270ميليونی در زاهدان
قبض برق 270 میلیون تومانی برای یکی از مشترکان خانگی در زاهدان صادر شد.

به گزارش صراط نیوز به نقل از مشرق، منطقه سیستان و بلوچستان، در اقدامی ناباورانه شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان برای یک شهروند زاهدانی اقدام به صدور قبض 270 میلیون تومانی کرده است.

این شهروند زاهدانی با در دست داشتن قبض و مراجعه به ایسنا، منطقه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: دارای یک انشعاب خانگی هستم و از مشاهده مبلغ این قبض شگفت زده‌ام.

وی بیان کرد: در پی این ماجرا به اداره برق مراجعه کردم اما شرکت برق اصرار بر پرداخت این وجه دارد در حالی که این قبض برای مدت سه ماه آن هم انشعاب خانگی صادر شده است.

در همین رابطه با پیگیری از جاهد، مدیرعامل برق منطقه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: به احتمال زیاد در صدور این قبض برق اشتباهی شده و امکان اصلاح آن وجود دارد.

وی افزود: احتمال دارد اشتباه از مامور قرائت کنتور بوده باشد.
 



جمعه 11 اسفند 1391برچسب:قبض برق,صدور قبض برق,, :: 9:31 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

با سلام

بازی برگشت جام حذفی اسپانیا برگزار شد و تمام شد و بارسلونا ناباورانه حذف شد و اونم با نتیجه 3 بر 1 که من خودم باورم نمیشه و هنوز تو شوک هستم.

ولی بازم میگم که بارسلونا بهترین تیمه و دوستش دارم

البته در مورد بازی استقلالم گفتم بهتون که استقلال میتونست برنده باشه ولی یک امتیاز هم خوبه و من هنوز معتقدم پنالتی الریان درست نبود و گل دقیقه92 فرزاد حاتمی هم درست بود ولی خدا بزرگه  



جمعه 11 اسفند 1391برچسب:ال کلاسیکو ,استقلال,, :: 1:26 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

 



استقلال ایران با وجود ارائه یک دیدار برتر برابر الریان قطر به نتیجه‌ای بهتر از تساوی سه بر سه دست نیافت.
تلاش استقلال و الریان بعد از نود دقیقه تلاش با تساوی سه بر سه به پایان رسید.
در این دیدار استقلال بازی نسبتا برتری برابر میزبانش ارائه داد ولی در نهایت دو تیم امتیازها را تقسیم کردند.
به گزارش ایسنا؛ نیمه نخست این دیدار از همان ابتدا با برتری آبی پوشان همراه بود و سیاوش اکبرپور در همان نخستین دقایق می‌توانست گل نخست استقلال را وارد دروازه الریان کند. با اعلام خطا به سود استقلال در کنار محوطه جریمه الریان، مجتبی جباری این ضربه را به خوبی ارسال کرد که ضربه سر سیاوش اکبرپور با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه‌ی الریان به اوت رفت. یک دقیقه بعد از این اتفاق، آرش برهانی فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه قیچی این بازیکن در شرایطی نامتعادل از کنار دروازه‌ی الریان به اوت رفت
در دقیقه ۱۲ این دیدار خسرو حیدری با خطا بر روی مهاجم الریان، یک ضربه کاشته به الریان داد که این ضربه را تاباتا به سمت دروازه استقلال زد که از بالای دروازه به اوت رفت. در ادامه و دقیقه ۱۵ این دیدار، بازهم یک ضربه کاشته به سود الریان گرفته شد که این ضربه را هم تاباتا به شکل خطرناک به دروازه استقلال شلیک کرد که بازهم از کنار دروازه‌ی استقلال این ضربه به اوت رفت.
در دقیقه ۲۳ فابیو سزار یک ضربه کاشته را به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که ضربه این بازیکن را مهدی رحمتی از زیر تیرک افقی دروازه به کرنر زد.
در دقیقه ۲۷ این دیدار نخستین گل برای استقلال توسط ساموئل به ثمر رسید. در این صحنه پژمان منتظری در یک پاس در عمق مجتبی جباری را صاحب توپ کرد و این بازیکن با یک پاس در عرض ساموئل را صاحب توپ کرد تا ساموئل با یک ضرب خوب دروازه الریان را باز کند.
در ادامه در دقیقه ۲۸ این دیدار استقلالی‌ها می‌توانستند اختلاف را به عدد دو برسانند. ضربه سیاوش اکبرپورو مجتبی جباری بصورت پیاپی به تیرک دروازه الریان برخورد کرد تا حساب کار همچنان یک بر صفر ادامه یابد.
در دقیقه ۳۴ این دیدار حنیف عمران زاده شوت بازیکن الریان را با دست زد تا یک پنالتی به سود الریان اعلام شود. این ضربه را تاباتا دور از دستان مهدی رحمتی به گل تبدیل کرد تا این بازی یک بر یک مساوی شود.
در دقیقه ۴۶ از نیمه نخست آرش برهانی روی پاس خوب ساموئل در شرایط تک به تک توپش را دور از دستان دروازبان الریان به گل تبدیل کرد تا نیمه نخست با برتری دو بر یک استقلال برابر الریان به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم، اولین فرصت را بازهم تیم استقلال از دست داد. در دقیقه ۵۶ ارسال خطرناک مجتبی جباری را حنیف عمران زاده به گل تبدیل کرد که داور این مسابقه با اعتقاد بر آفساید بودن این صحنه، این گل را نپذیرفت. تصاویر تلویزیونی هم تصمیم داور را در این زمینه تایید می کردند.
در دقیقه ۵۸ بازهم تیم الریان بود که توانست به گل برسد. ضربه کاشته تاباتا به سمت دروازه استقلال با برخورد به سر حنیف عمران زاده تبدیل به گل دوم الریان شد تا نتیجه این دیدار بازهم به تساوی برسد.
در دقیقه ۶۰ این دیدار سانتر خسرو حیدری را اکبرپور با سر به سمت دروازه الریان زد که با فاصله ای اندک این ضربه به اوت رفت.
در دقیقه ۶۱ و ۶۲ دو تعویض برای استقلال انجام شد. فرزاد حاتمی و فرهاد مجیدی به ترتیب به جای اکبرپور و برهانی به میدان آمدند.
در دقیقه ۶۵ این دیدار ارسال حمید اسماعیل از جناح چپ استقلال، به شکلی خطرناک از کنار دروازه استقلال به اوت رفت.
در دقیقه ۶۶ این دیدار، علی حمودی به جای حسن اشجاری برای استقلال به میدان آمد. یک دقیقه بعد از این تعویض مجتبی جباری فرصت بسیار مناسبی برای تیم استقلال را از دست داد. ضربه این بازیکن از حوالی نقطه پنالتی الریان از کنار دروازه به شکلی خطرناک راهی اوت شد.
در دقیقه ۷۳ این دیدار کاشته تاباتا می توانست بار دیگر خطرساز شود که این ضربه با فاصله‌ای اندک از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.
در دیقه ۸۵ این دیدار بعد از ارسال مجتبی جباری بر روی دروازه ضربه حاتمی توسط مدافعان الریان بلوکه و نصیب فرهاد مجیدی شد که این بازیکن با یک برگردان توپ را به سمت دروازه‌ی الریان شلیک کرد که با برخورد این توپ به دست مدافع الریان یک ضربه پنالتی به سود استقلال اعلام شد که این ضربه را نکونام به گل سوم استقلال تبدیل کرد.
در دقیقه ۸۷ اشتباه عجیب رحمتی فرصت مناسبی برای الریان ایجاد کرد تا این تیم گل سوم را به ثمر برساند.
 در ادامه الریان دو موقعیت خوب به دست آورد که در یکی از این موقعیت‌ها واکنش خوب رحمتی مانع از فروپاشی استقلال برای بار چهارم شد. در ضمن دقیقه 92 هم فرزاد حاتمی گل چهارم استقلال رو زد ولی داور به اشتباه مردود اعلام کردو نامردی رو کامل کرد.
 



بارسا - رئال ؛ کداميک فيناليست مي‌شوند؟

بارسلونا و رئال‌مادريد در حالي سه‌شنبه شب در نيمه‌نهايي جام حذفي اسپانيا به مصاف هم مي‌روند که تساوي دو تيم در بازي رفت باعث شده است، دو تيم شانس راهيابي به بازي پاياني را داشته باشند.



سه‌شنبه شب فوتبال دوستان در سراسر جهان منتظر خواهند بود تا ببينند کداميک از دو تيم رئال‌مادريد يا بارسلونا به فينال جام‌حذفي اسپانيا راه پيدا خواهند کرد.

به گزارش ايسنا ، دو تيم در بازي رفت در ورزشگاه سانتياگو‌ برنابئو به تساوي يک بر يک رضايت دادند تا همه چيز در بازي برگشت رقم خورد. در بازي رفت رافائل واران 19 ساله يک ستاره به تمام معنا بود و به تنهايي جور غيبت مدافعان رئال‌مادريد را کشيد و بعيد است ژوزه مورينيو نام او را در ليست بازيکنان اصلي با بارسلونا قرار ندهد. بعد از بازي رفت دو تيم عملکرد مطلوبي نداشتند. بارسلونا در پنج بازي خودش در اين فاصله به سه برد، يک تساوي و يک باخت دست پيدا کرده است. شکست برابر ميلان در ليگ قهرمانان اروپا، بارسا را در آستانه حذف از ليگ قهرمانان قرار داده است. در سوي مقابل رئال‌مادريد نيز وضعيت مشابهي داشته است. آنها نيز در پنج بازي خود در فاصله بازي رفت و برگشت ال‌کلاسيکو به سه برد، يک تساوي و يک باخت رسيده‌اند. با اين تفاوت که باخت رئال‌مادريد در ليگا برابر گرانادا و باخت بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا برابر ميلان بوده است.

مسي که در 15 بازي اخير بارسلونا در ليگا گلزني کرده است،‌ در پنج بازي قبلي بارسلونا پنج گل زده است. هر چند برابر ميلان شب کم‌فروغي داشت. در سوي مقابل نيز رونالدو در پنج بازي اخير خود براي رئال مادريد چهار گل زده است. هر دو تيم در بازي‌هاي اين هفته‌ خود در ليگا نيز عملکرد مشابهي داشته‌ و با حساب دو بر يک حريفان خود را شکست دادند. جالب اين که هر دو تيم در اين هفته‌ از حريفان خود عقب افتادند.

نکته ديگر در اين ديدار اين است که دو تيم شنبه هفته‌ آينده نيز در ليگا با يکديگر بازي خواهند داشت. هر چند رئال‌مادريد هيچ شانسي براي قهرماني در ليگا ندارد ولي قطعا قضيه ال‌کلاسيکو براي ژوزه مورينيو و مادريدي‌ها با کسب قهرماني فرق مي‌کند. در سوي مقابل بازي اهميت زيادي براي بارسلونا دارد تا بتواند به فينال راه يابد. ليونل مسي که در بازي رفت اسير مسايل حاشيه‌اي شد و گفته مي‌شد، با آيتور کارانکا و آلوارو آربلوآ در پارکينگ برنابئو درگيري لفظي داشته است، در اين ديدار شانس اين را دارد تا به عنوان برترين گلزن تاريخ ال‌کلاسيکو برسد. پيش از مسي هموطن او آلفردو دي‌استفانو با 18 گل زده بهترين گلزن تاريخ ال‌کلاسيکو بوده است و مسي اکنون با 17 گل زده در تعقيب او به سر مي‌برد.

رئال‌مادريد در بازي سه‌شنبه شب همچنان از وجود کاپيتان خود ايکر کاسياس بي‌بهره است اما در خط دفاع مارسلو کم‌کم به فرم مطلوب خود رسيده و مي‌تواند قوهاي سپيد را همراهي کند. در جهبه مقابل نيز ژاوي و ويا به آمادگي مطلوب رسيدند و به احتمال زياد از ابتدا بازي خواهند کرد. آدريانو و سانچس در تمرين گروهي يکشنبه آبي‌-اناري‌ها حاضر نبودند تا احتمال نبودنشان در بازي در نوکمپ افزايش يابد.
 



ووووووووو خبر مهم تر اینکه پس فردا بازی حساس استقلال ایران و الریان قطر میباشد و من از امروز که 2شنبه است استرس دارم و دارم میمیرم و میخوام که هرچه زودتر بازی شروع بشه و با برد استقلال به پایان برسه  

خبر خوشحال کننده این بود که فرهاد که مقداری مسدوم بود و ویزایش مشکل داشت حل شد و امروز با تیم به قطر رفت   و خبر بد اینکه ساموئل به دلیل 2اخطاره بودن از فصل قبل لیگ آسیا در این بازی نمیتونه استقلال رو همراهی کنه و امیر قلعه نوعی مجبور شده کیانوش رحمتی رو با خودش به قطر ببره .

و احتمالا استقلال با 2 هافبک نفوذی در این بازی به میدان میرود و با فرزاد حاتمی و آرش برهانی در حمله شروع میکنه

انشا الله به امید پیروزی تیم استقلال ایران

در ضمن فردا ساعت 16:30 تراکتور بازی داره و پس فردا ساعت 19:30 هم سپاهان و انشا الله سه برد نمایندگان ایران مخصوصا استقلال رو به اطلاع شما میرسانم.

با تشکر و سپاس  



دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:استقلال,باشگاههای آسیا,لیگ آسیا,اس اس اس اس, :: 11:5 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

فردا شب بازی برگشت جام حذفی اسپانیا بین رئال مادرید و بارسلونا برگزار میشه و ال کلاسیکو دوباره برگزار میشه و برنده این بازی به فینال میرسه که اگر بارسلونا باشه میشه گفت رئال امسال بدون جام خواهد ماند و این خیلی بده مگر اینکه در بازی برگشت با منچستر شگفتی ساز بشهو بازی رو ببره.

امیدوارم که بارسلونا ببرد و من خوشحالیم رو به شما نشون بدم 



دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:ال کلاسیکو,بارسلونا,رئال مادرید, :: 11:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

بازی و دربی شهر میلان دیشب برگزار شد و نتیجه بازی اینترمیلان و آث میلان به تساوی 1 بر 1  رسید  و یوونتوس هم 2 بر  صفر بر حریف خود غلبه کرد. 



دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:دربی ایتالیا,اینتر میلان,آث میلان,دربی, :: 10:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

میلان 2 بر 0 برد بارسلونا   رو و من اعصاب ندارم دوستان امیدوارم که تو بازی برگشت جبران کنه بارسلونا وگر نه من از طرفداران بارسلونا خارج میشم.

با تشکر



پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:بارسلونا,جام باشگاههای اروپا,, :: 1:54 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

با سلام

امشب بازی حساس آث میلان و بارسلونا برگزار میشه و امیدوارم تمامی فوتبال دوستان که علاقه شدید به بازی جذاب دارند این بازی رو از دست ندهند.

از بازیهای مهم میشه به برد 3 بر 1 بایرن مونیخ برابر آرسنال گفت که بازی برگشت رو جذاب تر و حجومی میکنه و پیروزی یوونتوس هم خیلی جالب بود.

امیدوارم مسی امشب بترکونه

مسی بترکون



چهار شنبه 2 اسفند 1391برچسب:بازی بارسلونا و آث میلان,جام باشگگاههای اروپا,بارسلونا, :: 10:38 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

جملات آموزنده و فلسفی
انسان پدیده ای غریب است : به فتح هیمالیا می رود

به کشف اقیانوس آرام دست میابد ، به ماه و مریخ سفر می کند

تنها یک سرزمین است که هرگز تلاش نمی کند آن را کشف کند

و آن دنیای درونی وجود خود است . . .
.
.
.
خانه ات را برای ترساندن موش ، آتش نزن . . .

(مثل فرانسوی)
.
.
.
نه هر چشم بسته ای ، خواب است ؛ و نه هر چشم بازی ، بینا . . .
.
.
.
جــــاده هـــای زنــــــدگـی را خـــدا هـــمـوار میـکــنـد . .

کــــــار مــــا فـــقـــط بـــــرداشــــتـن ســـنــگ ریـــــزه هـــاسـت . . .
.
.
.
دوست داشتن یک موجود در این است که پیر شدن با او را بپذیریم . . .

(آلبر کامو)
.
.
.
مردمی را دیدم

برای داشتن ظاهری زیبا، وقت و هزینۀ زیادی صرف می کردند

اما برای داشتن ذهنی زیبا، هیچ . . .
.
.
.
دسـت نیافتـن بـه آنچـه میجویـی

گـاه اقبـالی بـزرگ اسـت . . .
.
.
.
جدیدترین اس ام اس های فلسفی

دوست داشته باشید کسانی را که به شما پند میدهند

نه مردمانی که شما را ستایش میکنند . . .
.
.
.
عاشق شخصیت درونی آدم ها بشوید

چیزی که حتی بعد از مرگ هم ماندگار خواهد ماند . . .
.
.
.یکی از فرق های انسان با خدا
‫یکی از فرق های انسان با خدا

این است که انسان تمام خوبیها

را با یک بدی فراموش میکند

ولی خدا تمام بدیها را با یک

خوبی فراموش میکند . . .
.
.
.
بدان که جز با چشم دل نمی‌توان خوب دید

آنچه اصل است، از دیده پنهان است . . .
.
.
.
بــــــه یــــاد داشـــتـه بـــــاش :

آیـــــنـده کــــتـابـی اســت کـــه امــــروز مــــی نـــــویــسی

پـــــس چــــیـــزی بــــنـویـــس کـــه فـــــردا از خــــوانــدن آن لـــــذت بــــبـری . . .
.
.
.
آنان که قدرت را با پول می خرند ، عدالت را هم با پول می فروشند . . .
.
.
.
اسب اصیل هیچ گاه به دیگر اسب ها در طی مسابقه نگاه نمی کند

بلکه تمام توجه خود را روی سریع تر دویدن معطوف می کند . . .
.
.
.
مرگ انســـان زمـانیســت که نـــه شـــب بهانــه ای بـرای خـــوابـیـدن دارد

و نـــه صـــبح دلیلی بـرای بیــــدار شــــدن . . .
.
.
.اینجا مهم نیست چه باشی ، مهم آن است از تو چه بگویند

. . .
.
.
.

عــظـمت نـــصـیب کــسانی مــی شـود

کـه در اشـــتیاق رســیدن بـه هــــدف هـای عــالـی مـی ســـوزنـد . . .
.
.
.
اندیشه برانگیزترین امر در زمانهٔ اندیشه برانگیز ما آن است که ماهنوز فکر نمی‌کنیم . . .
.
.
.
برآنچه گذشت

آنچه شکست

آنچه نشد

حسرت نخور

زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد . . .
.
.
.
هــیـچـوقـت حــق نـداریـد احــساسات کـسی را بـه بــازی بــگـیـریـد

فـــقـط بـه ایــن خـاطر که تـکلیفـتان با خـودتان مـشـخـص نـیست
 



یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:جملات زیبا ,جملات آموزنده,جملات باحال,, :: 5:19 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

کاش...


کاش منم مثل تو بودم ...کاش هیچ وقت دلم از حرف های بد نمی شکست... کاش قلب بلوری من همیشه سفید و شفاف بمونه نشه سیاه... پر از گناه ...نشه...نشه...
نشه...
کاش عشق تو واسم رویا نبود،کاش وجود تو واسم خواب و خیال نبود،کاش این روزها نبودن یا کاش اون روزها نبودن...
کاش من با این همه غم و غصه نبودم... کاش اون روزای خوب دوباره برگردن
دور بشن این روزگار بد...روزگار سخت...روزگار تلخ...روزگار جدایی... جدایی...جدایی...
آسمون دلم گرفته ابرهای چشم می باره،با اینکه فصل بهاره وآسمون دل باید آبی و مهربون بمونه.

آسمون دل من سیاه و ابرای دل من زیاد وممکنه سیلی جاری بشه من وبا خودش ببره...خدا نیاره اون روز رو... ای کاش برآورده کنه آرزو رو... . 



یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:کاش,جملات زیبا,حرفهای باحال,سخن عشق, :: 5:18 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

عشق از دید بزرگان

عشق میوه تمام فصل هاست و دست همه کس به شاخسارش می رسد . مادر ترزا

عشق نخستین سبب وجود انسانیست . وونارگ

عشق همچون توفان سرزمین غبار گرفته وجود را پاک می کند و انگیزه رشد و باروری روزافزون می گردد . ارد بزرگ

عشق ما را می کشد تا دوباره حیاتمان بخشد . شکسپیر

عشق مانند بیماری مسری است که هر چه بیشتر از آن بهراسی زودتر به آن مبتلا میشوی . شانفور

عشق برای روح عادی یک پیروزی و برای روح بلند یک فداکاریست . کوستین

عشق هنگامی که شما را می پرورد شاخ و برگ فاسد شده را هرس می کند . جبران خلیل جبران

عشق برای مرد از احساسات عمیق و غیر ارادی نیست ، بلکه قصد و عقیده است . مادام دوژیرادرن

عشق هوس محبوب شدن نزد معشوق است . زابوتن

عشق نخستین بخش از کتاب مفصل بیوفائی است . ژرژسان

عشق معجزه ایست . امیل زولا

عشق شیرینی زندگیست . مارسل تینر

عشق مزیت دو فردیست که دائم سبب رنج و اندوه یکدیگر می شوند . سنت بوو

عشق یکنوع تب و حرارت شدید است . استاندال

عشق گل کمیابی است . آندره توریه

عشق حادثه ایست . کولارن

عشق چیزیست که به هیچ چیز دیگر شباهت ندارد . ریشله

عشق ما را میکشد تا دوباره حیاتمان ببخشد . بوبن

عشق شاه کلیدی است که تمام دهلیزهای قلب را میگشاید . ایوانز

عشق این توانائی را می دهد که بگوئید ، پوزش می خوا هم . کن بلانچارد

عشق یعنی ترس از دست دادن تو . مثل ایتالیائی

عشق تاریخچه زندگی است…. اما در زندگی مرد واقعه ای بیش نیست . مادام دواستال

عشق همیشگی است این ما هستیم که ناپایداریم ،عشق متعهد است مردم عهد شکن، عشق همیشه قابل اعتماد است اما مردم نیستند . لئوبوسکالیا

عشق عبارت است از وجود یک روح در دو کالبد. عاملیست که دو تن را مبدل بفرشته ی واحدی می کند . ویکتور هوگو

عشق رمز بزرگیست . افلاطون

عشق تجارت خطرناکیست که همواره به ورشکستگی می انجامد . شانفور

عشق نبوغ عقل است. توسنل

عشق دردیست که فقط سه دارو دارد: گرسنگی ، انتظار ، انتحار . کراتس

عشق نمی دانم چیست و نمی دانم چگونه سپری می شود . مادموازل دوسگوری

عشق دردیست شدیدتر از تمام دردهای دیگر ، زیرا در عین حال روح و قلب و کالبد را رنج می دهد . ولت

عشق حیات عاشق را تشکیل می دهد و الا معشوق بهانه است . آلفونس کار

عشق ظالمی است که به احدی رحم نمی کند . کرنی

عشق ، خطای فاحش فرد در تمایز یک آدم معمولی از بقیه ی آدم های معمولی است . برنارد شاو

عشق چیزیست که بیعقلان را عاقل می کند و عاقلان را عاقلتر می نماید و آن ها را که بیش از اندازه عاقلند را کمی بی قید می سازد .؟. د. اسمیت

عشق چیزیست که نخست به شما پرو بال می دهد تا بعد بهتر بتواند بدامتان بیندازد . د. اسمیت

عشق ، عشق می آفریند . عشق ، زندگی می بخشد . زندگی ، رنج به همراه دارد . رنج ، دلشوره می آفریند . دلشوره ، جرات می بخشد . جرات ، اعتماد می آورد . اعتماد ، امید می آفریند . امید ، زندگی می بخشد . زندگی ، عشق به همراه دارد . عشق ، عشق می آفریند . مارکوس بیکل

عشق خوشبختی است که دو طرف برای هم ایجاد می کنند . ژرژسان
 



یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:عشق,سخن بزرگان,عشق چیست,, :: 4:51 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

امروز بازی تراکتور و گهر   و بازی پیروزی و سپاهان  برگزار میشه  و من که استقلالی 2 آتیشه هستم ولی امروز طرفدار گهر و پیروزی هستم و امیدوارم حداقل این 2تیم مساوی رو بگیرن تا من و استقلالی ها رو خوشحال کنن. 



یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:لیگ برتر, :: 2:49 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

بازی امروز استقلال وفجر سپاسی در حالی در ورزشگاه حاغظیه  یرگزار شد که با نتیجه پرگل 5 بر 0 به سود استقلال به پایان رسید و امیر قلعه نوعی از کیفیت خوب این ورزشگاه گفت.

گلهای این بازی رو نکونام یک گل . آرش برهانی یک گل. سیاوش اکبرپور یک گل . و فرزاد حاتمی 2 گا به ثمر رساندند و استقلال با 52 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و دارد

حالا میبینیم صحبت های امیر قلعه نوعی بعد از بازی:

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 5 بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی عنوان کرد: بابت عدم حضور روز گذشته‌ام در کنفرانس مطبوعاتی عذرخواهی می‌کنم. در مورد بازی بایم بگویم که خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و 3 امتیاز حساس را کسب کنیم هر چند که فجر پیش از زدن گل اول ما خیلی بهتر از ما بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: بر اساس تجربه بازیکنانم برخلاف بازی پنالتی نصیب ما شد البته در نیمه دوم شناخت بهتری نسبت به حریف پیدا کردیم و با تغییراتی که دادیم توانستیم پیروزی با ارزشی کسب کنیم هر چند که انتظار نداشتیم با این نتیجه به برتری دست یابیم. از تمام مسئولان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: پس از مدت‌ها به جز ورزشگاه آزادی زمین خوب دیگری هم پیدا شد هر چند که نیاز به کار بیشتری دارد اما معتقدم بعد از آزادی زمین حافظیه بهترین زمین است. شاگردان سرهنگ یاوری بازی خوبی برابر ما انجام دادند و تا قبل از ضربه پنالتی هم بهتر از ما بودند.

قلعه‌نویی با شکایت از بازیکنانش یادآور شد: من گله‌ای دارم اینکه از دقیقه 80 تا 90 سه موقعیت خطرناک به حریف دادیم برای تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند این موضوع خطرناک است باید روی این موضوع کار کنیم تا این ایراد را از بین ببریم اینکه 3 موقعیت صد در صد گل در 10 دقیقه به حریف بدهیم برایمان بد است.

وی افزود: شناختی از زمین حافظیه داشتیم البته روشنایی‌ها و استانداردهای این زمین باید کامل تر شود. از تماشاگران شیرازی هم تشکر می‌کنم با اینکه تیمشان باخت هیچ بی‌احترامی به حریف نکردند فضای قشنگی در ورزشگاه به وجود آمده بود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه فجر سپاسی در این زمین بازی نمی‌کرد، تصریح کرد: من نمی‌توانم به کار سرهنگ یاوری دخالت کنم و در این زمینه صحبت کنم. توانستیم 3 امتیاز حساس را کسب کنیم و امیدوارم این ورزشگاه هم به استانداردهای لازم دست یابد.

قلعه‌نویی درباره حضور یکی از تماشاگران و بوسیدن سید مهدی رحمتی در زمین یادآور شد: بوسه که واقعا بوسه بود اما در مورد رحمتی باید بگویم او هم اکنون بهترین دروازه‌بان آسیا است. او دروازه‌بان کاملی شده و رفتن از تیم ملی خیلی زود است. گرفتن 7 امتیاز در مقدماتی جام جهانی حداقل 5 امتیازش توسط رحمتی بوده است.باید اجازه دهیم مسئولان جلسه‌ای برگزار کنند و در این مورد تصمیم بگیرند. مسئولان فدراسیون باید با رحمتی صحبت کنند. واقعا او یکی از بازیکنان مؤثر در تیم ملی است و با برگزاری نشست‌هایی این موضوع حل شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید جناح چپ شما امروز دچار مشکل شده بود، گفت: فکر می‌کردم شما در گذشته بیشتر کار حقوقی می‌کردید اما انگار کار فنی فوتبالی هم بلد هستید، کناره‌های ما در نیمه اول روند خوبی نداشتند البته می‌گویند که قلعه‌نویی مربی سنتی است و همان تغییرات خود را انجام دادیم تا به روند خوبی برسیم. عباس محمدرضایی روند همیشگی خود را نداشت.

وی در مورد نتایج تیم ملی و پیروزی ایران برابر لبنان خاطر نشان کرد: اجازه بدهید در این مورد صحبت نکنم اگر بخواهم چیزی بگویم به من حمله می‌کنند. سایتی است که به روح مادرم افتخار می‌کنم که علیه من مطلب می‌نویسد. در آینده معلوم می‌شود که این سایت چه کارهایی برای فوتبال انجام داده است و علیه امیر قلعه‌نویی مطلب نوشته است. در زمان دادکان ما برابر تیم‌های بزرگ شکست می‌خوردیم و ناراحت می‌شدیم و هم اکنون لبنان را که می‌بریم شاد می‌شویم این نشان می‌دهد که فوتبال به دست اهالی فن آن نیست، باید به دست اهالی فن بدهیم.

قلعه‌نویی افزود: آنهایی که برای فوتبال زحمت می‌کشند به آنها حمله می‌شود. کسانی که خود را به فوتبال چسبانده‌اند و از آن سود می‌برند فوتبالی شده‌اند و آدمهایی که فوتبالی بودند اسمی از آنها برده نمی‌شود. خوشحالم که آن سایت علیه من مطلب می‌نویسد روزنامه‌های دیگر هم من را می‌زنند آنها هم به دلیل این است که با قلعه‌نویی مشکل دارند. می‌خواهند من را بسوزانند در آینده همه چیز معلوم می‌شود اگر آن سایت علیه من مطلب می‌زند در آینده برای من مدالی می‌شود. همه آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد قضاوت داور عنوان کرد: من از صحنه پنالتی دور بودم اما فکر می‌کنم تصمیم کمک داور درست بود. داوری خوب سوت زد و تأثیری در نتیجه بازی نداشت. داوری‌ها خوب و پاک است اما متأسفانه در هفته‌های اخیر هجمه‌ای علیه داوران به وجود آمده است. در دیدار برابر راه‌آهن ما از یک ضربه پنالتی سود نبردیم اما فضا را طوری ایجاد کردند که انگار راه‌آهن از این موضوع متضرر شده است.

وی ادامه داد: داوران خصوصا مظفری‌زاده، فغانی، ترکی و قهرمانی داوران خوبی هستند و لیاقت حضور در جام جهانی را دارند. در رقابت‌های حساس مرحله مقدماتی جام جهانی داوران ایرانی قضاوت کردند و می‌توانند در رقابت‌های جام جهانی حاضر شوند.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص حضور جانواریو افزود: گزارش‌های پزشکی حاکی از آن است که او در آمادگی صد در صد قرار ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس
 



بازی امروز استقلال وفجر سپاسی در حالی در ورزشگاه حاغظیه  یرگزار شد که با نتیجه پرگل 5 بر 0 به سود استقلال به پایان رسید و امیر قلعه نوعی از کیفیت خوب این ورزشگاه گفت.

گلهای این بازی رو نکونام یک گل . آرش برهانی یک گل. سیاوش اکبرپور یک گل . و فرزاد حاتمی 2 گا به ثمر رساندند و استقلال با 52 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و دارد

حالا میبینیم صحبت های امیر قلعه نوعی بعد از بازی:

امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی 5 بر صفر استقلال مقابل فجر سپاسی عنوان کرد: بابت عدم حضور روز گذشته‌ام در کنفرانس مطبوعاتی عذرخواهی می‌کنم. در مورد بازی بایم بگویم که خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم و 3 امتیاز حساس را کسب کنیم هر چند که فجر پیش از زدن گل اول ما خیلی بهتر از ما بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: بر اساس تجربه بازیکنانم برخلاف بازی پنالتی نصیب ما شد البته در نیمه دوم شناخت بهتری نسبت به حریف پیدا کردیم و با تغییراتی که دادیم توانستیم پیروزی با ارزشی کسب کنیم هر چند که انتظار نداشتیم با این نتیجه به برتری دست یابیم. از تمام مسئولان تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: پس از مدت‌ها به جز ورزشگاه آزادی زمین خوب دیگری هم پیدا شد هر چند که نیاز به کار بیشتری دارد اما معتقدم بعد از آزادی زمین حافظیه بهترین زمین است. شاگردان سرهنگ یاوری بازی خوبی برابر ما انجام دادند و تا قبل از ضربه پنالتی هم بهتر از ما بودند.

قلعه‌نویی با شکایت از بازیکنانش یادآور شد: من گله‌ای دارم اینکه از دقیقه 80 تا 90 سه موقعیت خطرناک به حریف دادیم برای تیمی که می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند این موضوع خطرناک است باید روی این موضوع کار کنیم تا این ایراد را از بین ببریم اینکه 3 موقعیت صد در صد گل در 10 دقیقه به حریف بدهیم برایمان بد است.

وی افزود: شناختی از زمین حافظیه داشتیم البته روشنایی‌ها و استانداردهای این زمین باید کامل تر شود. از تماشاگران شیرازی هم تشکر می‌کنم با اینکه تیمشان باخت هیچ بی‌احترامی به حریف نکردند فضای قشنگی در ورزشگاه به وجود آمده بود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه فجر سپاسی در این زمین بازی نمی‌کرد، تصریح کرد: من نمی‌توانم به کار سرهنگ یاوری دخالت کنم و در این زمینه صحبت کنم. توانستیم 3 امتیاز حساس را کسب کنیم و امیدوارم این ورزشگاه هم به استانداردهای لازم دست یابد.

قلعه‌نویی درباره حضور یکی از تماشاگران و بوسیدن سید مهدی رحمتی در زمین یادآور شد: بوسه که واقعا بوسه بود اما در مورد رحمتی باید بگویم او هم اکنون بهترین دروازه‌بان آسیا است. او دروازه‌بان کاملی شده و رفتن از تیم ملی خیلی زود است. گرفتن 7 امتیاز در مقدماتی جام جهانی حداقل 5 امتیازش توسط رحمتی بوده است.باید اجازه دهیم مسئولان جلسه‌ای برگزار کنند و در این مورد تصمیم بگیرند. مسئولان فدراسیون باید با رحمتی صحبت کنند. واقعا او یکی از بازیکنان مؤثر در تیم ملی است و با برگزاری نشست‌هایی این موضوع حل شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگاری که از او پرسید جناح چپ شما امروز دچار مشکل شده بود، گفت: فکر می‌کردم شما در گذشته بیشتر کار حقوقی می‌کردید اما انگار کار فنی فوتبالی هم بلد هستید، کناره‌های ما در نیمه اول روند خوبی نداشتند البته می‌گویند که قلعه‌نویی مربی سنتی است و همان تغییرات خود را انجام دادیم تا به روند خوبی برسیم. عباس محمدرضایی روند همیشگی خود را نداشت.

وی در مورد نتایج تیم ملی و پیروزی ایران برابر لبنان خاطر نشان کرد: اجازه بدهید در این مورد صحبت نکنم اگر بخواهم چیزی بگویم به من حمله می‌کنند. سایتی است که به روح مادرم افتخار می‌کنم که علیه من مطلب می‌نویسد. در آینده معلوم می‌شود که این سایت چه کارهایی برای فوتبال انجام داده است و علیه امیر قلعه‌نویی مطلب نوشته است. در زمان دادکان ما برابر تیم‌های بزرگ شکست می‌خوردیم و ناراحت می‌شدیم و هم اکنون لبنان را که می‌بریم شاد می‌شویم این نشان می‌دهد که فوتبال به دست اهالی فن آن نیست، باید به دست اهالی فن بدهیم.

قلعه‌نویی افزود: آنهایی که برای فوتبال زحمت می‌کشند به آنها حمله می‌شود. کسانی که خود را به فوتبال چسبانده‌اند و از آن سود می‌برند فوتبالی شده‌اند و آدمهایی که فوتبالی بودند اسمی از آنها برده نمی‌شود. خوشحالم که آن سایت علیه من مطلب می‌نویسد روزنامه‌های دیگر هم من را می‌زنند آنها هم به دلیل این است که با قلعه‌نویی مشکل دارند. می‌خواهند من را بسوزانند در آینده همه چیز معلوم می‌شود اگر آن سایت علیه من مطلب می‌زند در آینده برای من مدالی می‌شود. همه آنها را به خدا واگذار می‌کنم.

سرمربی استقلال در مورد قضاوت داور عنوان کرد: من از صحنه پنالتی دور بودم اما فکر می‌کنم تصمیم کمک داور درست بود. داوری خوب سوت زد و تأثیری در نتیجه بازی نداشت. داوری‌ها خوب و پاک است اما متأسفانه در هفته‌های اخیر هجمه‌ای علیه داوران به وجود آمده است. در دیدار برابر راه‌آهن ما از یک ضربه پنالتی سود نبردیم اما فضا را طوری ایجاد کردند که انگار راه‌آهن از این موضوع متضرر شده است.

وی ادامه داد: داوران خصوصا مظفری‌زاده، فغانی، ترکی و قهرمانی داوران خوبی هستند و لیاقت حضور در جام جهانی را دارند. در رقابت‌های حساس مرحله مقدماتی جام جهانی داوران ایرانی قضاوت کردند و می‌توانند در رقابت‌های جام جهانی حاضر شوند.

سرمربی استقلال در پایان در خصوص حضور جانواریو افزود: گزارش‌های پزشکی حاکی از آن است که او در آمادگی صد در صد قرار ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس
 



مقابل پیکان پیروزی خوبی به دست آوردید.



خوشبختانه پیروزی خوبی به دست آوردیم و بعد از دربی این برد خیلی برایمان خوب بود. البته در این بازی هم خوب بازی کردیم و هم پیروزی پر گلی به دست آوردیم.

بعد از چند هفته بازی کردی؟

فکر می کنم 7 هفته.

از عملکردت راضی بودی؟

هم راضی بودم و هم ناراضی! البته باید بیشتر تلاش کنم تا به شرایطی که دلخواه خودم است برسم.

قلعه نویی چطور، او از بازی ات راضی بود؟

من امیر قلعه نویی را بعد از بازی ندیدم که بگوید از من راضی است یا خیر.

فرهاد مجیدی هم سرانجام پایش به گل باز شد.

من خوشحال شدم و خدا را شکر که این اتفاق افتاد. هر بازیکنی که برای استقلال گل بزند خوشحال می شوم.

ظاهرا در نیمه اول مهاجم بودی؟

همینطور است. هنگامی که مجیدی به بازی آمد یک خط عقب تر رفتم و هافبک بازی کردم.

پاس گل هم به حاتمی دادی؟

من هر وقت مهاجم باشم خوب پاس گل می دهم. زمانی که برهانی آقای گل شد و زمانی که عنایتی در کنارم حضور داشت پاس گل های زیادی به آنها دادم.

بازی آینده استقلال با راه آهن است. آن بازی را چطور می بینی؟

بازی کردن با تیم های علی دایی راحت نیست. چون بازیکنانش با جان و دل برایش بازی می کنند و این مسئله کار ما را سخت می کند.از نظر من تیمی که می خواهد قهرمان شود باید همه بازی ها را ببرد.
 



جمعه 27 بهمن 1391برچسب:مصاحبه با سیاوش اکبرپور,سیاوش اکبرپور, :: 1:58 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

یلی ها گفتند خرابت می کنند ولی من به خاطر هواداران آمدم / تا 40 سالگی هم برایشان بازی می کنم



*چرا دوباره به استقلال بازگشتی. حقیقتاً کسی پیش‌بینی نمی‌کرد دوباره این اتفاق بیفتد ولی تو آمدی.

اول همه باید بگویم در این مدت زیاد از قول من مصاحبه کار شده ولی من با هیچ‌کس صحبت نکرده‌ام. یک بار در زمان عقد قرارداد حرف زدم و یک بار هم بعد از بازی استقلال. پاسخ سؤالی که پرسیدید، خیلی روشن است. از کودک هفت، هشت ساله گرفته تا آدم‌‌های جوان و مسن که جای پدرم بودند، از من خواستند که دوباره به استقلال برگردم. من باید یک تصمیم مهم می‌گرفتم و در آن شرایط تصمیم گرفتم به چیزی که دلم می‌گوید، گوش کنم. به خاطر علاقه‌ای که داشتم و به خاطر این هواداران تصمیم گرفتم برگردم و دوباره در خدمت استقلال و طرفدارانش باشم.

*البته که این بازگشت طرفداران را خیلی شاد کرد.

اگر این حرف‌ها را زدم به ‌خاطر این نبود که بخواهم سر استقلال یا طرفدارانش منت بگذارم. فرهاد مجیدی نمی‌تواند گذشته‌‌اش را فراموش کند، من هرچه دارم از استقلال و طرفدارانش دارم. وقتی تصمیم گرفتم به استقلال برگردم، خیلی‌ها به من گفتند برنگرد، شاید خرابت کنند ولی من تصمیم گرفته بودم و روی آن ایستادم.

گفتم برمی گردم، حتی اگر خراب شوم. اینجا دیگر خودم مهم نبودم، گفتم ایرادی ندارد، من کنار این هواداران باشم‌؛ حتی به این قیمت که خراب شوم.

*البته تو در همان بدو ورود برای استقلال بازی نکردی. انگار دوست داشتی وقتی کنار تیم باشی که بتوانی مؤثر کاری کنی.

یک ماه است زیر نظر بدنساز تیم آقای حاج‌‌قاسم که پدرش هم بازیکن استقلال بوده، کار می‌کنم. در این مدت خیلی خوب با من تمرین کرد تا آماده شوم و بتوانم برای استقلال دوباره بازی کنم.

*الان فرهاد مجیدی می‌تواند بازیکن فیکس استقلال باشد؟

ببینید شرایط بازی در تمرین کردن به دست نمی‌آید. شرایط مسابقه با تمرین فرق دارد، من حداقل باید دو، سه بازی برای استقلال فیکس کار کنم تا شرایط بازی را به دست بیاورم.

*البته طرفداران هم دوست دارند تو فیکس باشی‌، مخصوصاً در بازی‌های قبل.

خب این نظر کادرفنی بود من از ابتدا بازی نکنم و بیشتر به عنوان یار ذخیره به میدان بروم.

*استقلال در سه جبهه می‌جنگد. به زودی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم آغاز خواهد شد. شما با العین امارات، الهلال عربستان و الریان قطر همگروه هستید، واقعاً گروه دشواری است.

بله، من هم با نظر شما موافق هستم. گروه فوق‌العاده سختی داریم اما معتقدم استقلال هم تیم بسیار کاملی است و برای خودش یکی از قدرت‌ها به حساب می‌‌آید ولی به هر‌ حال کار سخت است و به راحتی نمی‌توانیم از صعود حرف بزنیم. شما نگاه کنید که آنها چقدر هزینه می‌کنند. العین امسال، فصل خوبی را سپری می‌کند و در بهترین روزهایش قرار دارد. الهلال و الریان هم تیم‌های خوبی هستند، عرب‌ها در فوتبال سرمایه‌گذاری کرده‌اند و این کار را بسیار سخت می‌کند ولی ما هم استقلال هستیم و امیدواریم که در آسیا نیز موفق باشیم.

*البته ما هم تماشاچیان زیادی داریم که همیشه به تیم‌ها کمک می‌کنند، البته امسال تعداد تماشاچی‌ها کمتر شده، فکر می‌کنی چرا؟

قمیت بلیت‌ها بالا رفته است و این خیلی تأثیرگذار است. از طرفی ما در فصل سرما هستیم.

*درباره تیم‌ملی حرف بزنیم. خیلی‌ها از صعود به جام‌جهانی‌ نا‌امید هستند، تو چقدر امیدواری؟

نباید فکر کنیم همه‌چیز تمام شده است. تیم‌ملی هنوز شانس دارد. ما مربی بزرگی به نام کارلوس کروش روی نیمکت تیم‌ملی داریم که می‌تواند کمک زیادی کند. اگر بتوانیم قطر را شکست دهیم، شک نکنید به جام‌جهانی‌ صعود خواهیم کرد.

*کلاس‌های مربیگری‌ات چه شد؟ قرار است ادامه بدهی...

به خاطر بازی استقلال و پرسپولیس نتوانستم در کلاس‌های مربیگری حاضر شوم و حالا منتظر ایمیل جدید هستم تا زمان کلاس‌های بعدی را بدانم و در آنها شرکت کنم.

*مدرک A فیفا را از فدراسیون فوتبال انگلیس می‌گیری، درست است؟

بله، قرار است در کلاس‌هایی که فدراسیون فوتبال این کشور برگزار می‌کند، شرکت کنم. هنوز زمان کلاس‌ها را نمی‌دانم ولی خوب می‌دانم که گرفتن مدرک A، آن هم از انگلیس فوق‌العاده سخت است. خیلی دوست دارم اولین مربی‌ای باشم که مدرک مربیگری‌ام را از انگلیس می‌گیرم. در این‌باره با باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه‌نویی هم حرف زدم تا بتوانم در کلاس‌ها شرکت کنم.

*درباره زمان خداحافظی‌ات حرف و حدیث زیاد است. در این‌باره چه تصمیمی گرفته‌ای؟

قبلاً هم گفتم زمان خداحافظی‌ام از فوتبال را، خودم تعیین می‌کنم. ممکن است همین فردا از فوتبال خداحافظی کنم و شاید هم چهار سال دیگر در فوتبال بمانم و بازی کنم. من هواداران را خیلی دوست دارم و می‌دانم که چقدر انتظار‌شان از من بالاست. اگر قرار باشد، به خاطر آنها سه جلسه روزی تمرین می‌کنم تا بتوانم آماده‌تر شوم و آماده بمانم تا انتظارات آنها را برآورده کنم.

*ظاهراً برایت سن و سال اهمیتی ندارد، البته بیشتر کارشناس‌ها هم می‌گویند بازیکنی مثل مجیدی و کریمی بهتر از جوان‌ها بازی می‌کنند. کروش هم اخیراً گفته بود چه ایرادی دارد‌؛ گیگز و پل اسکولز هم در منچستر هنوز بازی می‌کنند.

من درباره خودم می‌توانم حرف بزنم و تنها می‌گویم تا زمانی‌که برای استقلال بازی کنم، مثل یک جوان 18 ساله در زمین می‌دوم.

*یعنی ممکن است تا 40 سالگی هم بازی کنی؟

بله، من به عشق این هواداران شاید تا 40 سالگی هم بازی کنم. تمام وجود من متعلق به این هواداران است. وقتی به استقلال برگشتم، برای تفریح نیامدم، برای رقابت آمدم. سخت تمرین کردم، می‌دانستم چه فشاری رویم خواهد بود، به خاطر همین انتظارها فهمیدم باید زیاد تمرین کنم و البته سخت. منتظر هستم تا شانس فیکس بازی کردن به من برسد تا بتوانم بعد از دو، سه بازی خودم را بیشتر جا بیندازم.

*استقلال در ادامه راه کار سختی در پیش دارد، آیا درخواستی از هواداران این تیم‌داری؟

شما مطمئن باشید که هواداران همیشه حامی ما بوده‌اند و خواهند بود. شک نکنید آنها استادیوم را دوباره پر می‌کنند و استقلال را تنها نمی‌گذارند. ‌این طرفداران همیشه از ما حمایت کرده‌اند، خود ما هم وقتی وارد استادیوم می‌شویم و می‌بینیم که هواداران زیادی آمده‌اند، انرژی زیادی می‌گیریم و با انگیزه‌تر بازی می‌کنیم.

*تو برای استقلال گل‌های زیادی زده‌ای، نظرت درباره این گل‌ها چیست؟

خیلی‌ها به خاطر حرف‌‌هایی که در این‌باره می‌زنند، سخت در اشتباه هستند. من اول با کمک خدا، بعد دعای پدر و مادرم و هواداران و همین‌طور حمایت همبازی‌هایم برای استقلال گل زدم. فکر می‌کنم خدا به من عزت داده که در تیم بزرگی مثل استقلال بازی می‌کنم و می‌توانم با گل‌هایم دل هواداران را خوشحال کنم.

*حرف خاصی ماند؟

من در فوتبال ایران به حرف‌‌هایی که پشت‌سرم می‌زنند، توجهی نمی‌کنم و تنها تمرکزم را روی کار خودم گذاشته‌ام و باقی چیزها هم دست خداست
 



جمعه 27 بهمن 1391برچسب:فرهاد مجیدی,مصاحبه با فرهاد مجیدی,, :: 1:51 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون بین‌المللی فوتبال دومین رده‌بندی تیم‎های برتر جهان در سال 2013 که مربوط به ماه فوریه است را امروز پنجشنبه منتشر کرد. بر اساس رده‌بندی جدید منتشر شده، فوتبال ایران با 543 امتیاز و دو پله صعود در رده پنجاه و هشتم جهان ایستاده است.

فوتبال ایران در حالی با این صعود مواجه شده که در دو رنکینگ اخیر فدراسیون جهانی فوتبال مربوط به آخرین ماه سال 2012 و اولین ماه سال جاری میلادی به ترتیب پانزده و یک پله سقوط داشت.

البته بر اساس فوتبال ایران که در نخستین رده‌بندی سال جاری میلادی با سقوط یک پله‌ای در رده پنجم تیم‌های آسیایی قرار گرفت، در رده‌بندی جدید نیز همچنان جایگاه پنجم را در میان تیم‌های آسیایی در اختیار دارد. ژاپن، استرالیا، کره جنوبی و ازبکستان تیم‌های آسیایی هستند که در رده‌بندی جدید بالاتر از ایران قرار دارند. ژاپن در رده 28 جهان ایستاده است. استرالیا و کره جنوبی به ترتیب در رده‌های 37 و 38 قرار دارند و ازبکستان هم جایگاه 57 را به خود اختصاص داده است.

در رده‌بندی ماه فوریه فدراسیون بینپ‌المللی فوتبال سه رده نخست بدون تغییر مانده است طوریکه همچنان اسپانیا با 1590 امتیاز صدرنشین است و آلمان و آرژانتین هم در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. رده‌بندی 10 کشور برتر جهان در رنکینگ جدید فیفا به این شرح است:

1- اسپانیا (1590 امتیاز)
2- آلمان (1473 امتیاز)
3- آرژانتین (1281 امتیاز)
4- انگلستان (1160 امتیاز)
5- ایتالیا (1157 امتیاز)
6- کلمبیا (1129 امتیاز)
7- پرتغال (1129 امتیاز)
8- هلند (1108 امتیاز)
9- کرواسی (1059 امتیاز)
10- روسیه (1055 امتیاز