درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
بچه ها ی باحال بیان تو )امید ریگی پناه میرجاوه)
عمومی آموزشی برای بچه های باحال




جمعه 27 بهمن

    فجر سپاسی  ---  استقلال 

ملوان   ---   فولاد

نفت آبادان --- آلومینیوم هرمزگان

پیکان  ---   سایپا

 ذوب آهن ---  مس

 

 

 

یکشنبه 29 بهمن

گهر دورود    تراکتور سازی

راه آهن    داماش

پیروزی    سپاهان  

 

 

 

 

سه شنبه   1 اسفند

 صبای قم    نفت تهران



جمعه 27 بهمن 1391برچسب:, :: 1:17 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

 10روش آسان برای راه یافتن شادی به زندگی

وقتی صحبت از شادی و نشاط به میان می آید، خیلی ها می گویند: “برو بابا دلت خو شه”! این شاه بیت کلام کسانی است که فکر می کنند با وجود گرانی، ناهنجاری های اجتماعی و مشکلاتی مانند این دیگر شادی مفهومی ندارد!

شاد بودن و احساس شادی کردن اما برخلاف تصور این افراد بستگی مستقیم به خود ما دارد. زندگی سخت است، فراز و نشیب دارد، پلشتی و سختی در آن کم نیست، اما آن کسی در زندگی هنرمند خوبی است که در حضور همه این موانع بهانه ای برای شادی پیدا کند.

روش های زیر مختصر و مفید به شما می گوید چگونه شادی را به زندگیتان راه دهید، اگرچه که همه چیز سر جای خودش نیست و زندگی هم سخت شده است.

۱ طبیعت گردی

یکی از بهترین راه هایی راه یافتن نشاط و شاداب شدن همین طبیعت گردی است. پناه بردن به طبیعت و بهره گرفتن از آنچه خداوند بی دریغ و بی منت برای ما به ودیعه گذاشته، ساده تر آنچه فکر می کنید، شادی را به زندگیتان هدیه می دهد.


۲ ورزش

اگر خواهان شادی و نشاط هستید، اولین گام این است که تنبلی را کنار بگذارید و کمی به خود تحرک دهید. ورزش آنقدرها هم که فکر می کنید، سخت نیست و می شود با کمی اراده و از آن مهمتر کنار گذاشتن تنبلی ورزش کرد و سرحال شد. حالا دیگر میل با خودتان است که شادی را به زندگی خود راه دهید یا خیر.


۳ گذراندن زمان با افراد خانواده و دوستان

عزیزانتان می توانند بهترین راه برای شاد شدن شما باشند. سرتان شلوغ است، می دانم. خود ما هم همین وضعیت را داریم و به سخن دیگر هر کس گرفتاری های خاص خودش را دارد. اما از ما به شما نصیحت برای عزیزانتان وقت بگذارید تا ببینید که چه تاثیری شگرفی روی انرژی و روحیه شما خواهند داشت.


۴ ابراز تشکر و قدردانی

غرور را کنار بگذارید و از کسانی که کاری برای شما انجام می دهند، قدردانی کنید. این کار می تواند ظاهرا خیلی کوچک باشد و چندان به چشم نیاید. اما همین ابراز تشکر ساده هم طرف مقابلتان را خوشحال و سرمست می کند و هم حس رضایت را به شما می دهد.

5. میانه روی

حد وسط را نگه داشتن و به عبارت دیگر افراط و تفریط نکردن همواره نتیجه مطلوب دارد و تفاوتی نمی کند که در چه کاری باشد. خیلی خوب یا خیلی بد، سیاه و سفید و تعابیری از این دست فقط اعصاب شما را بهم می ریزد. خاکستری بودن همان شاد بودن است.

6. خواب خوب و کافی

موقع خواب لطفا به همه افکار، دغدغه ها و هر آنچه مزاحم خوابتان می شود بگویید می خواهم بخوابم. باور کنید امکان پذیر است و می شود با قدعلم کردن در برابر چنین دغدعه هایی به خواب خوب دست یافت. نتیجه خواب راحت و کافی هم شادی و نشاط در طول روز است.

۷ چالش با خود

به جای اینکه به زندگی دیگران سرک بکشید و سر از کار آنها درآورید، با خودتان چالش کنید. وقتی می خواهید کاری انجام دهید، از خود بپرسید برای چه باید این کار را انجام دهم. خود را قضاوت کنید و نه دیگران را. نتیجه خوبی دارد، چیزی در حد یک شادی و نشاط مفرط!


۸ خنده

بخندید، حتی اگر در بدترین شرایط اقتصادی هستید. بخندید، حتی اگر از مشکلات و معضلات سختی رنج می برید. این یک شوخی نیست. شما قادر هستید که با خندیدن و فرستادن انرژی مثبت به درون خود مشکلات را راحتتر تحمل کنید و ساده تر به شادی دلخواه خود دست یابید.


۹ در آغوش کشیدن عزیزان

از ابراز محبت و عشق خود به عزیزانتان طفره نروید. آغوش دوستان و خانواده مطمئن ترین مامن برای شاد شدن شماست. خجالت و کم رویی را کنار بگذارید و با تمام وجود آنها را در آغوش بکشید.


۱۰ خوشبینی

آیه یاس خواندن و ایراد بنی اسرائیلی گرفتن کار آنهایی است که به هر بهانه ای می خواهند شادی را از خود دور کنند. اما خوش بینی و مثبت فکر کردن می تواند آرامش و در نتیجه نشاط را برای شما به همراه داشته باشد. البته به یاد داشته باشید که زیاد روی نکنید چون خوشبینی زیاد نتیجه اش بی خیالی است!
 



جمعه 27 بهمن 1391برچسب:10 روش برای شاد شدن,روش های شاد شدن,شاد باش با ,,, :: 1:4 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

قهرمان زن شناگر ایرانی 

مرضیه رضایی اظهار کرد: حداقل توقع بانوان ورزش کار و قهرمان از سازمان های ورزشی و دولتی حمایت است. دارنده ۳۵۰ مدال رنگارنگ در رشته شنای بانوان تصریح کرد: یکی از مشکلات عمده ورزش بانوان عدم حمایت مسئولان از آنها است.
رضایی افزود: اگر ورزش در کشور ما تبدیل به یک حرفه شود و حقوق و در آمد یک ورزشکار بانو که در رشته شنا فعالیت می کند حداقل به اندازه حقوق یک کارگر ساده باشد پیشرفت ورزشی در این رشته چند برابر خواهد شد.
وی گفت: پدر و مادر من ورزشکار بودند و توانایی خرید جایزه برای تشویق بیشتر من را داشتند اما همه ورزشکاران شاید این امکان برایشان فراهم نباشد.
ورزش به درس لطمه نمی زند
قهرمان شنای خراسان رضوی اظهار کرد: یکی دیگر از مشکلات سر راه ورزش قهرمانی در بین بانوان تفکر اشتباهی است که بعضی ها دارند و فکر می کنند ورزش و درس خواندن منافاتی باهم دارند.
رضایی بیان کرد: بنده خودم ضمن انجام ورزش در سطح ملی و قهرمانی موفق شدم در رشته مهندسی برق لیسانس بگیرم و در حال حاضر نیز در مقطع فوق لیسانس در رشته تربیت بدنی مشغول به تحصیل هستم.
وی افزود: در صورتی که ورزشکاران با برنامه جلو بروند نه تنها ورزش به درسشان لطمه نمی زند بلکه در موفقیت هایشان نیز تاثیر مثبت خواهد گذاشت.
نائب رئیس هیئت شنای اداره کار خراسان رضوی گفت: در کشورهای دیگر بانوان ورزشکار تا سن ۳۰ تا ۳۲ سالگی به راحتی ورزش قهرمانی را ادامه می دهند اما در کشور ما در سن ۱۸ سالگی ورزش را رها می کنند و دنبال کارشان می روند.
رضایی افزود: اگر حمایت از طرف دولت انجام نشود ما نه یک قدم بلکه صدها قدم از ورزش دنیا عقب خواهیم ماند و ورزشکارانمان را یکی یکی از دست خواهیم داد.

حداقل مقام دوم را کسب می کنیم


وی اظهار کرد: امروز تیم ما به قصد شرکت در مسابقات شنای قهرمانی کشور به تهران اعزام خواهد شد.



مربی تیم ۱۳ و ۱۴ ساله های شنای خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه در این چند وقت اخیر تیم تمرینات نسبتا خوبی را پشت سر گذاشته است فکر می کنم بتوانیم با دست پر از مسابقات بر گردیم.
رضایی افزود: برای آمادگی هر چه بیشتر تیم حمایت های خوبی از جانب مسئولان استان وجود داشته و هرگاه درخواست ساعت تمرین کرده ایم از ما حمایت کرده اند.
وی گفت: خراسان رضوی در رشته شنا حرف های زیادی برای گفتن دارد و تیم های ما همیشه جزء مدعیان قهرمانی در کشور بوده اند.
قهرمان شنا خراسان رضوی گفت: با توجه به شناختی که از شنا گران تیم استان دارم می توانم ادعا کنم که تیم ما در مسابقات قهرمانی شنای بانوان کشور که از دهم بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار می شود حداقل مقام دوم را کسب خواهد کرد.
کم کم انگیزه ها از بین می رود
رضایی با اشاره بر لزوم برگزاری مسابقات بین المللی شنا برای بانوان کشور تاکید کرد: کم کم انگیزه های بانوان ورزشکار در رشته شنا دارد از بین می رود.
وی افزود: فدراسیون شنای کشور باید به فکر باشد تا ورزشکاران قهرمان بانوی کشور برای حفظ آمادگی و رقابت به ورزشکاران دیگر کشورها دسترسی داشته باشند.
بانوی قهرمان خراسانی اظهار کرد: امثال بنده بعد از کسب ۳۵۰ مدال که حداقل ۱۵۰ عدد از این نشان ها طلا است و همچنین کسب حدود ۲۰۰ مقام در لیگ برتر شنای کشور احتیاج به حریف خارجی سطح اول داریم تا بتوانیم با رقابت با این ورزشکاران انگیزه های قهرمانی را در خودمان زنده نگه داریم.



رضایی گفت: قبلا هر چهار سال یک بار مسابقات کشورهای اسلامی برگزار می شد که آن هم دیگر برگزار نمی شود و ما عملا هیچ مسابقه بین المللی در رشته شنای بانوان نداریم.
قهرمانی با حفظ مسائل شرعی را دوست دارم
وی با اشاره به لزوم حفظ حدود و مسائل دینی و شرعی که اسلام به منظور حفاظت زنان تدوین کرده افزود: قهرمانی با حفظ مسائل شرعی را دوست دارم و به همین دلیل از مسئولان کشور درخواست می کنم شرایطی را مهیا کنند تا بانوان شنا گر کشورمان بتوانند با حریفان خوب خارجی رقابت کنند.
قهرمان ۲۵ ساله مشهدی اظهار کرد: از خدای قادر و توانا، پدر و مادرم، مربیان، فدراسیون شنای کشور مسئولان هیئت شنای خراسان رضوی و همه کسانی که در این سال ها برای موفقیت من تلاش کردند تشکر می کنم و امیدوارم بتوانم با انتقال تجربیاتم به دیگران دینم را به ورزش کشور و شهرم به خوبی ادا کنم.
 



جمعه 26 بهمن 1391برچسب:شنا,شناگر زن ایرانی,مقام اول شناگر زن ایرانی, :: 11:54 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

بدون شرح؟

 



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:طنز,خنده دار,کودکان, :: 11:46 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

این دوچرخه که یک موتور الکتریکی در آن تعبیه شده است با نام ولیتود وی۱ توسط شرکت سازنده‌اش به تولید می‌رسید. اما به دلیل طراحی خاصی که دارد، بعضی مردم آن را با عنوان موتور نظامی سوییسی می‌شناسند.

این دوچرخه چنان طراحی شده است که همانند دوچرخه‌های معمولی قابل راندن است و موتور الکتریکی آن با قدرت ۲۵۰ وات نیز به کمک راکب آن می‌آید.

مهم‌ترین وجه تمایز این وسیله با نمونه‌های قبلی آن قابلیت تا شدن است، به این ترتیب به راحتی می‌توان آن را در هر جایی پارک کرد بدون اینکه فضای قابل ملاحظه‌ای اشغال کند.

این دوچرخه برای حرکت با حداکثر سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت طراحی شده است.

 



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:دوچرخه برقی,اولین دوچرخه برقی,دوچرخه سواری, :: 11:43 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

ماشین لباس شویی دستی جدید

این اختراع شاید یک راه قدیمی از مد افتاده باشد اما نه برای کشورهای در حال توسعه که فاقد برق هستند و یا بودجه ای به منظور خرید دستگاه های گران قیمت ندارند.بدین منظور Alex Cabunoc و Ji A You وسیله ترکیبی از یک شوینده و یک خشک کن به نام GiraDora طراحی کرده اند که توسط پدال پا کار می کنند.


قیمت این وسیله در حدود ۴۰ دلار است و امیدوارند یک روش ارزان برای کمک به شکستن چرخه فقر در بسیاری از جوامع محروم باشد.
 



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:ماشین لباسشویی جدید دستی,ماشین لباسشویی, :: 11:34 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

ویلای علی پروین در لواسان مصادره شد !

سرمربی سابق پرسپولیس به دلیل تعویق در پرداخت اقساط وام خود، با ویلایش در لواسان خداحافظی کرد.

به گزارش سرویس ورزشی انتخاب به نقل از جام، علی پروین که نزد هواداران این تیم به سلطان معروف است، به دلیل عدم پرداخت اقساط خود به یک بانک خصوصی در قبال وامی که دریافت کرده بود، مجبور شد تا سند رهنی را اعطا کند و سند رهنی هم سندی نبود جز سند ویلای باشکوه سلطان در لواسان!! تا به این ترتیب این بانک خصوصی، ویلای پروین را مصادره کند.

گفته می‌شود که این بانک خصوصی سال‌ها قبل وامی کلانی را به این پروین اعطا کرد که اقساط آن توسط سلطان پرداخت نشد.
 



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:ویلای علی پروین مصادره شد,علی پروین,, :: 11:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

واریز همزمان عیدانه و یارانه اسفند ماه


احتمال واریز همزمان عیدانه ۷۰ و ۹۰ هزار تومانی دولت و مجلس به مردم و یارانه نقدی اسفندماه امسال وجود دارد.
براساس توافق دولت و مجلس، کمک اقتصادی به اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۲۰ هزار تومان بیشتر از سایر اقشار جامعه خواهد بود. برهمین اساس، هر ایرانی ۷۰ هزار تومانی و اقشار تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۹۰ هزار تومانی به عنوان کمک اقتصادی شب عید دریافت خواهد کرد.
براساس اطلاعات رسیده، احتمال واریز همزمان عیدانه ۷۰ و ۹۰ هزار تومانی دولت و مجلس به مردم و یارانه نقدی اسفندماه امسال (۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به زاری هر نفر) در دهه اول آخرین ماه زمستان وجود دارد.
در این صورت، به حساب خانوار دو نفره ۲۳۱ هزار تومان، خانوار سه نفره ۳۴۶ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار چهار نفره ۴۶۲ هزار تومان، خانوار پنج نفره ۵۷۷ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار شش نفره ۶۹۳ هزار تومان، خانوار ۷ نفره ۸۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان، خانوار ۸ نفره ۹۲۴ هزار تومان ، خانوار ۹ نفره یک میلیون و ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان و خانوار ۱۰ نفره یک میلیون و ۱۵۵ هزار تومان واریز خواهد شد.
براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، بیش از ۷۳ میلیون ایرانی این کمک را دریافت خواهند کرد. کل اعتبار کمک اقتصادی شب عید۲٫۷ میلیارد دلار اعلام شده است که قرار است از صندوق توسعه ملی برداشت شود. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این دلارها با نرخ مبادله‌ای تبدیل به ریال شوند تا در مدیریت بازار ارز نیز تاثیرگذار باشند.
 



این دیگه آخرشه!

خط ترمز نشان دهنده این واقعیت می باشد!



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:تفاوت ترمز معمولی و ترمز abs, ببین چه ترمزیه این ترمز abs, :: 11:13 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

زندگی عجیب و غریب صاحب رکورد بلندترین ناخن زن دنیا 

خانمی که در تصاویر زیر مشاهده می کنید طول ناخنهای او به طور میانگین و در جمع به ۲۰ فوت یا ۶ متر می رسد، اما با این وجود او ۵ فرزند قد و نیم قد دارد(!) که خودش به تنهایی از همه انها مراقبت کرده و کارهای منزلش را انجام می دهد. کریس والتون، خواننده و نوازنده آمریکایی ست که رکورد طولانی ترین ناخنهای دنیا را به نام خود ثبت کرده است.

او مدعی است که از ۱۹ سال پیش تاکنون، ناخنهایش را کوتاه نکرده و همیشه در انتظار روزی بوده است که بتواند رکورد بلندترین ناخن دنیا را بزند. همچنین یکی از دلایل شهرت کریس والتون،نوازندگی فوق العاده او بر روی سازی مانند پیانوست.اما بلندی ناخنهایش تأثیری بر روند زندگی او نداشته و همانند سابق به راحتی به فعالیتهایی مانند نواختن پیانو یا رانندگی و خرید می پردازد.

کریس این رکورد را در سال ۲۰۱۲ کسب کرده است،اما پیشتر از او این رکورد به نام زنی بود که سال ۲۰۰۸ این عنوان را کسب کرده بود اما سال ۲۰۰۹ بر اثر تصادف تمامی ناخنهایش شکستند.

 



کار فوق العاده هنرمندی که ببینید با پوست تخم مرغ چه کرده 

 



پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:هنرنمایی با تخم مرغ,طرح با پوست تخم مرغ,تخم مرغ,, :: 10:49 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

یک نوع لاک آب به راحتی در آن نفوذ میکند ساخته شده است که گفته میشود مخصوص زنان مسلمان است تا بتوانند به راحتی آن را جهت زیباتر شدن دستان خود استفاده کنند و همچنین از نظر شرعی نیز مشکلی نداشته باشند.



همانطور که میدانید طبق قوانین اسلامی لاک ناخن یک لایه غیر قابل نقوذ شناخته شده است که انجام وضو جهت انجام فریضه نماز با آن اشکال دارد.
اما یک شرکت آرایشی لهستانی اعلام کرد خط تولید این محصول راه اندازی شده است و به زودی خانمهای مسلمان نیز قادر به استفاده دائم از این محصول خواهند بود.
به گفته یک دانشمند مسلمان تنها چیزی که استفاده ازلاک را برای زنان مسلمان ممنوع میسازد این است که آب از آن عبور نمیکند . اما این محصول این مشکل را برطرف کرده است.
اکنون سالهاست که زنان مسلمان مجبورند یا از این محصول آرایشی زیبایی استفاده نکنند و یا برای هربار انجام فریضه نماز آن را پاک کرده و دوباره استفاده کنند. 



یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:لاک ویژه بانوان مسلمان,لاک,لاک مجازو ارزان,, :: 2:8 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

دو شخصیت فانتزی که به لطف جراحی های متعدد و تکنیکهای آرایشی توسط یک زن و مرد در دنیای واقعی متولد شده اند برای اولین بار از نزدیک با یکدیگر ملاقات کردند، اما بر خلاف اکثر انیمیشن های تهیه شده از این دو شخصیت عشق در یک نگاه خلق نشد.



باربی زنده اوکراینی که “والریا لوکیانوا” نام دارد و ۲۳ ساله است برای ملاقات با همتای مذکر خود به نیویورک پرواز کرد تا “جاستین جدلیکا” ۳۲ ساله را از نزدیک ملاقات کند.
گفته میشود باربی دنیای حقیقی خیلی از “کن” خوشش نیامده است و معتقد است او لبهایش را بیش از اندازه برجسته کرده است. این دو سابقا در دنیای مجازی انتقاداتی نسبت به چهره هم داشته اند.
بنابرگزارشات این دو از یکدیگر متنفر به نظر میرسیدند. آقای “جدلیکا” سال گذشته با هزینه ای ۱۰۰ هزار دلاری و انجام بیش از ۱۰۰ عمل جراحی چهره جدیدی شبیه چهره “کن” همتای مذکر باربی برای خود ساخت. او کارش را از ۱۸ سالگی و با عمل جراحی بینی اش آغاز کرد. وی میگوید برای زیباتر شدن هرکاری انجام میدهد و از کودکی به آنها آموخته اند که عروسکها زیباترین موجودات هستند.

اما باربی زنده میگوید تنها عمل جراحی که انجام داده است عمل پروتز سینه بوده است و بقیه ترکیب بدنش طبیعی است و با ورزش و تکنیکهای آرایشی خود را شبیه عروسکها میکند. او گفته است از ۵ سالگی عاشق باربی بوده است و همیشه سعی میکرد اندامی شبیه او داشته باشد. 



یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:دختر باربی,پسر باربی,دختر و پسر باربی,, :: 2:1 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

خداییش تو دستشویی هم جای خواستگاری کردنه 



یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:خواستگاری در چه جایی,بدترین خواستگاری دنیا,, :: 1:55 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

راستی من یادم رفت بگم من سه شنبه تولدم بوده و یادم رفت به شما دوستان خبر بدم

تولدم مبارک 



جمعه 20 بهمن 1391برچسب:تولد,, :: 7:25 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

بازی استقلال و راه آهن از هفته 25 لیگ برتر حدود یک ساعت پیش یه پایان رسید و استقلال با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

نکته جالب اینه که مجیدی در دقبقه 70 به میدان آمد و به محض ورورد به زمین یعنی 10 ثانیه بعد تک گل استقلال رو  زد و نشون داد که تعویض طلایی استقلال است.

استقلال با این پیروزی 49 امتیازی شد و فاصله 3امتیازی خود را با تراکتور در صدر جدول حفظ کرد و در صدر جدول ماند.

با تشکر 

اس اس اس اس اس اس اس اس اس اس اس

عشق است  



تغییر ساعت بازی صبای قم و الشباب امارات
ساعت بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب امارات در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا تغییر کرد.
در حالی که قرار بود این دیدار طبق اعلام قبلی کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعت 14 روز شنبه 21 بهمن‌ماه در قم برگزار شود، AFC با درخواست باشگاه صبای قم مبنی بر تغییر ساعت این بازی موافقت کرد و بدین ترتیب مسابقه صبا و الشباب از ساعت 17 در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.

علاقمندان به فوتبال می‌توانند، این دیدار را به قضاوت «عبدالملک بن‌عبدالبشیر» با کمک «مونگ تانگ‌یو» و «لی تزه‌لیانگ» از سنگاپور تماشا کنند، در حالی که داور چهارم این بازی نیز «سینگ سوخبیر» از سنگاپور است و ناظر داوری بازی از کویت و ناظر بازی از اردن انتخاب شده‌اند.

تیم برنده این بازی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود می‌کند و باید با تیم‌های لخویا قطر، پاختاکور ازبکستان و الاتفاق عربستان رقابت کند، در حالی که دیدارهای مرحله گروهی به شکل رفت و برگشت با حضور تیم‌های مدعی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال صبای قم در حالی خود را آماده حضور در مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا می‌کند که این تیم برای سومین‌بار بعد از سال‌های 1385 و 1387 فرصت ارزشمند حضور در مسابقات آسیایی را پیدا می‌کند.

این تیم ریشه‌دار و با سابقه فوتبال کشورمان پیش از این در سال 1384 با کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزاد سازی خرمشهر، توانست به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا راه یابد.

همچنین صبای قم در پایان هفتمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس نیز توانست بعد از تیم‌های پرسپولیس تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، عنوان سوم را به خود اختصاص داده و بدین ترتیب بار دیگر آسیایی شود.

صبای قم در پایان یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که در اردیبهشت‌ماه سال جاری به پایان رسید، توانست با مربیگری عبدالله ویسی، سرمربی سابق خود به مقام چهارم دست یافته و بدین ترتیب سومین‌بار به لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برود.

این تیم تمام تمهیدات لازم برای موفقیت در دیدار پلی‌آف مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا در روز شنبه 21 بهمن‌ماه را اندیشیده است و از هر نظر مهیا است تا در این دیدار با کسب برتری مقابل نماینده امارات راهی مرحله گروهی شود.
 



جمعه 20 بهمن 1391برچسب:بازی صبای قم و الشباب,ساعت بازی صبای قم و الشباب,, :: 7:10 بعد از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

سلام خواهش میکنم همه مطالب رو بخونید مخصوصا 14 موضوع آخر رو ممنون عزیزم.

ممنونم که دوستم دارید.... 



جمعه 20 بهمن 1391برچسب:, :: 2:45 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه


 

:: کوتاه قدترین مرد دنیا در کنار بلندترین مرد دنیا، بلند قدترین مرد دنیا رکورد خود را قبلا ثبت کرده است و در این ثبت رکورد صرفا جهت مقایسه این شخص با کوتاه ترین مرد دنیا حصور پیدا کرده است ::



:: بزرگترین توپ ساخته شده، این توپ از نوارهای پلاستیکی ساخته شده است ::



:: بزرگترین سگ دنیا بهمراه صاحبش ::



:: بزگترین کیک عسلی، گردویی و خامه ای دنیا، برای تهیه این کیک ۱۷۰۰ کیلوگرم عسل، ۱۷۰۰ کیلوگرم پودر کیک و ۱۰۰۰ کیلوگرم گردو مصرف شده است ::



:: رکورد دار بلندترین سقوط آزاد از پشت، از برج Menara Kuala Lumpur Tower به ارتفاع ۲۷۶ متر ::



:: بزرگترین نقاشی دستی ساخته شده با مقیاسی در حدود ۳۰ متر در ۴۲ متر ::



:: این حرکت هم قابل شرح نمیباشد، نمیدونم رکورد دار چی میشه ::



:: بزرگترین کلکسیون دار عروسک های پوکمن (یک شخصیت کارتونی) ::



:: رکورد بیشترین مقدار Hot Chocolate به حجم ۱۸۹۲ لیتر ::



:: کشیدن اتوبوس با موی سر ::



:: رکورد بیشترین ظرف های غدا در یک مکان ::



:: پیرترین دوقلوهای جهان، این دو پیرزن چینی ۱۰۴ سال سن دارند ::



:: بلندترین مرد جهان در کنار بزرگترین کیک زنجفیلی جهــــان ::



: بزگترین سالاد دنیا در لبنان ::



:: بزرگترین پیراهن ساخته شده در فلسطین ::



:: بلندترین برج دنیا در دبی با نام برج خلیفه با ارتفاعی معادل ۸۲۴,۵۵ متر ::



:: بلند قدترین اسب دنیا، با قدی معادل دو مترو پنج سانتیمتر و وزنی معادل یک و نیم تن ::



:: مردی که روی دو انگشتش وزن بدنش را کاملا تحمل میکند ::



:: بیشترین چراغ های بالنی فانوسی در اندونزی ::



جمعه 20 بهمن 1391برچسب:رکوردهای کتاب گینس,رکوردهای جهانی,رکوردهای جدید جهان, :: 2:17 قبل از ظهر ::  نويسنده : امید ریگی پناه

 1- مرز افغانستان و پاکستان. مرز مشترک 2400 کیلومتر در مرز مشترک بین این دو کشور بی قانونی موج می زند. حضور گروه های تروریستی خطرناکی مانند القاعده، طالبان و برخی دیگر از گروههای شبه نظامی و رفت و آمد دائمی آنان در بین دو مرز کشور، یکی از خطرناکترین مناطق و مرزهای دنیا را بوجود آورده است. مرزبانان افغانستان و پاکستان بویژه در ولایت وزیرستان به یکدیگر تیراندازی کرده و بسیاری از مردم محلی در این منطقه کشته شده اند. این منطقه یکی از بهترین مناطق دنیا برای مخفی شدن و فرار کردن تروریست های مشهوری مانند بن لادن بوده است.


2- مرز کره شمالی و کره جنوبی. مرز مشترک 240 کیلومتر تجمع نیروهای نظامی دو کشور در مناطق مرزی بسیار بالا است و یکی از نیروگاه های هسته ای کره شمالی نیز در نزدیکی مرز دو کشور قرار دارد. یک میلیون مین در مرز مشترک دو کره وجود دارد. از سال 1945 تا 1948 میلادی که دو کشور به دو منطقه تحت نفوذ روسیه و غرب تقسیم شد، این تقسیم کشور منجر به درگیری طولانی مدت شده است.


3- مرز کره شمالی و چین. مرز مشترک 1400 کیلومتر دسته های عظیم مهاجران فراری از سمت کره شمالی به مرزهای چین آنقدر تکرار شده است که کره شمالی تصمیم گرفته در مرز خود با چین‌ در امتداد رودخانه‌ یالو حصار بکشد. ده‌ها هزار نفر از اتباع‌ کره‌ شمالی‌ در سال‌های‌ اخیر به‌ سبب‌ گرسنگی‌ و فشار اقتصادی‌ با عبور از مرز وارد چین‌ شده‌اند که‌ این‌ مسئله‌ بر روابط دوجانبه‌ پکن‌ و پیونگ‌ یانگ‌ تأثیر گذاشته‌است‌‌. صدها هزار نفر از اتباع‌ کره‌شمالی‌ در شمال‌شرقی‌ چین‌ مخفیانه‌ زندگی‌ می‌کنند‌. این‌ افراد اغلب‌ به‌ امید کسب‌ اجازه‌ اقامت‌ دائمی‌ در کره‌جنوبی‌،‌ به‌ مغولستان‌ یا سایر کشورهای‌ جنوب‌ شرقی‌آْسیا سفر می‌کنند‌.


4- مرز اسرائیل و سوریه. مرز مشترک 80 کیلومتر تنش روزافزون بین اسرائیل و سوریه از زمان جنگ سال 1967 تاکنون ادامه داشته است. بلندی های جولان از سوی اسرائیل اشغال شده است و این امر به خودی خود بر تنش های جاری افزوده است.


5- مرز هند و پاکستان. مرز مشترک 2800 کیلومتر تاکنون سه بار در مناطق مرزی هند و پاکستان جنگ بین این دو کشور رخ داده است و نزدیک به 115 هزار نفر در این مناطق کشته شده اند. هر دو کشور دارای تسلیحات اتمی هستند که به خطرناک تر شدن اوضاع در دو سوی مرزها منجر شده است. این کشور در سال ۱۹۴۷ میلادی به عنوان یک دولت و کشور جدید و به رهبری «محمدعلی جناح» از هندوستان جدا شد و اوضاع آن نامناسب تر شد. این دو کشور از هنگام استقلال پاکستان از هند، تاریخ بسیار پرتنشی بویژه در کشمیر داشته اند.


6-مرز آمریکا و مکزیک. مرز مشترک 3100 کیلومتر از سه سال پیش تاکنون 40 هزار نفر تاکنون در مکزیک کشته شده اند که نیمی از آنان در مرز مشترک این کشور با آمریکا به قتل رسیده اند. بسیاری از این قتل ها و ناآرامی ها به خاطر وجود کارتل های مواد مخدر در کشور مکزیک است که فعالانه به آمریکا مواد مخدر قاچاق کرده و گاهی نیز در زمینه قاچاق انسان در داخل مرزهای آمریکا فعالیت می کنند.


7- مرز سودان و جنوب سودان. مرز مشترک 2100 کیلومتر هزاران نفر پس از آغاز جنگ در منطقه دارفو در جنوب سودان در اثر کاشت مین در مرز بین دو منطقه شمالی و جنوبی کشته شدند. این درگیری میان ارتش سودان در مقابل جدایی طلبان است. گفتنی است تاکنون سازمان ملل متحد موفق به فرستادن صلح‌بان به این منطقه نشده چرا که این امر با مخالفت شدید دولت مرکزی سودان روبرو شده‌ است. اکنون امنیت این منطقه تنها به دست 10 هزار صلح‌بان اتحادیه آفریقا است که به خاطر محروم بودن از امکانات کافی عملاً کارایی چندانی ندارند. در آوریل ۲۰۰۸ رئیس اداره امور انسانی سازمان ملل متحد اعلام کرد که در اثر نزاع دارفور در غرب سودان تاکنون حداقل حدود ۳۰۰ هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.


8- مرز کلمبیا و ونزوئلا. مرز مشترک 2000 کیلومتر بسیاری از گروه های شورشی و کارتل های مواد مخدر بین مرز این دو کشور آمریکای جنوبی در حال رفت و آمد هستند و درگیری های خونباری نیز بین آنها با هم و با ارتش دو کشور رخ می دهد. چندی پیش نیز رئیس جمهوری ونزوئلا به نیروهای این کشور در مرز با کلمبیا دستور آماده باش برای برخورد با تنش های احتمالی با کلمبیا را داده است. همچنین اتهام زنی «آلوارو اوریبه» رئیس جمهوری کلمبیا به دولت چاوز درباره حمایت از گروه چپگرای «فارک» در کلمبیا عامل دیگری در افزایش تنش ها بین مرز دو کشور شده تا جایی که این تنش به حوزه دیپلماتیک و فراخوانی سفیر کاراکاس از بوگوتا نیز کشیده شد.